کمپین تبلیغاتی و صندلی منحصر به فرد کیت‌کت | وبلاگ آژانس تبلیغاتی بادکوبه

کمپین تبلیغاتی و صندلی منحصر به فرد کیت‌کت

کیت‌کت همچنان با شعار «take a break» تبلیغات خود را ادامه می‌دهد و با کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه و ویدیوهای ویروسی  مردم را در همه‌حال به داشتن یک استراحت کوتاه همراه با خوردن کیت‌کیت تشویق می‌کند.

حالا این‌بار به جای روش‌های سنتی بازاریابی کیت‌کت تصمیم گرفته تا با کمک آژانس تبلیغاتی Nasta/Ogilvy به خیابان‌های پاراگوئه برود و چالش صندلی منحصربه‌فرد را اجرا کند. این دو با همکاری هم صندلی را درست کردند که مدت زمانی که یک شخص روی آن برای یک استراحت کوتاه می‌نشیند را مانیتور می‌کند. اگر افراد بیشتر از یک دقیقه روی صندلی بنشینند، ماشین فروش اتوماتیک به آنها یک کیت‌کت رایگان می‌دهد.

این روزها همه ما پیوسته در تکاپو هستیم و برای انجام هرکاری عجله داریم. مردم در خیابان‌ها به سرعت از کنار هم می‌گذرند تا به مقصد برسند.

kitkat-internal

در این پروژه آژانس اوگیلوی و شرکت نستا این صندلی و دستگاه کیت‌کت را در مکان‌های پر تردد قرار دادند تا ببینند افراد در این تکاپوی رفت و آمدهایشان چه مدت حاضرند برای یک استراحت کوتاه روی صندلی بنشینند؟ این دستگاه در مکان‌های مختلفی در پاراگوئه نصب شد و بیش از ۲۰ هزار کیت‌کت را  به کسانی که بیش از یک دقیقه روی صندلی مخصوص نشستند تحویل داد.
کیت‌کت با این کار توانست بیش از ۲۰۰ هزار نفر را در شبکه‌های اجتماعی درگیر کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)