کمپین تبلیغاتی برای کشف شهر با دوچرخه

یک کمپین تبلیغاتی برای کشف شهر با دوچرخه

Body_blog_Brompton_ad_campaign

Brompton برند سازنده دوچرخه‌های تاشو کمپین تبلیغاتی جدید خود را با هشتگ #MyUnseenCity در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرده و تلاش می‌کند ویدیوهایی را برای کشف بخش‌های ناشناخته شهر منتشر کند. Bromton این کمپین خلاقانه را برای تبلیغ مدل ویژه و محدود دوچرخه‌های Brompton Black خود که فقط ۵۰۰۰ دستگاه از آن ساخته می‌شود، در نظر گرفته است. کمپین نقاط ناشناخته شهر من، قدرت خود را از لحظاتی می‌گیرد که فقط می‌توانید سوار بر یک دوچرخه در شهر تجربه کنید.

آژانس تبلیغاتی Corke Wallis برای معرفی این کمپین یک ویدیو ساخته تا کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. در این ویدیو می‌بینیم که دوچرخه‌سواران چطور دوچرخه‌های Brompton خود را باز می‌کنند و دور شهر می‌چرخند و زیر نور ماه در شهر می‌درخشد. آنها با هم از ایستگاه‌های مترو، زمین‌های باز، ساختمان‌های رها شده و کانال‌های باریک می‌گذرند (چون دوچرخه‌های آنها وقتی تا شوند، به راحتی در قایق‌های کوچک هم جا می‌گیرند).

ویدیوهای ارسالی باید ۱۵ ثانیه‌ای باشند و با هشتگ #MyUnseenCity در شبکه اینستاگرام به اشتراک گذاشته شوند. ۱۰ ویدیو با بیشترین تعداد لایک برای رای‌گیری نهایی در اختیار گروهی از داوران سرشناس قرار می‌گیرند. این داوران عبارتند از گای ریچی (فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کنندۀ انگلیسی)، لیونل ویگرام (تهیه‌کننده فیلم‌هایی مانند هری پاتر و شرلوک هولمز)، جاش برگر رئیس شعبه انگلیس شرکت وارنر برادرز و ویل باتلر آدامز، مدیر عامل شرکت Brompton.

brompton-bicycle

برگزیده این کمپین برنده یک هفته تعطیلات در لندن می‌شود و مجوز ورود به مسابقات جهانی Brompton که در جولای ۲۰۱۶ برگزار می‌شود را دریافت می‌کند. به همراه همه اینها، یک دستگاه دوچرخه Black Edition هم به نفر اول جایزه داده می‌شود. نفر دوم و سوم هم این دوچرخه را دریافت می‌کنند تا انگیزه‌ها برای شرکت در کمپین بالا برود.

یکی از بهترین ویژگی‌های زندگی در شهر تغییر سریع آن است و اینکه چه مقدار از شهر فقط برای کسانی قابل دسترسی است که بخواهند کوچه‌ها و مسیرهای باریک و دورافتاده آن را کشف کنند. این انگیزه بسیار خوبی برای ماجراجویان شهریست. در صورت موفقیت کمپین، ویدیوهایی خواهیم داشت در حد و اندازه‌های ویدیوهای بازاریابی GoPro.

منبع: Adweek

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)