هر یک‌شنبه با استوری‌های اینستاگرام بادکوبه

هر یک‌شنبه با استوری‌های اینستاگرام بادکوبه

همواره شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی از جمله محیط‌های جذاب برای مخاطبین بوده‌اند. محیط‌هایی زنده و پرتحرک، رنگی و پرطراوت. در یک آژانس تبلیغاتی موفق، ایستایی و سکون دیده نمی‌شود. همه به دنبال ایده‌ها و خروجی‌های تازه هستند و شبیه این است که هر روز از یک منبع انرژی بزرگ تغذیه می‌شوند. این جذابیت و کنجکاوی، ما را بر این داشت که با مخاطبینمان ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنیم.

03

به همین خاطر از حدود یک ماه قبل بادکوبه در حرکتی تازه تصمیم گرفت واحدهای مختلف آژانس را در استوری اینستاگرام خود معرفی کند. برای این کار روز یک‌شنبه‌ها در نظر گرفته شد. هر یک‌شنبه صفحه اینستاگرام بادکوبه در اختیار یکی از واحدها قرار می‌گیرد تا خود را به هر نحو و مدلی که دوست دارند؛ معرفی کنند. گاهی به زبان طنز و گاهی جدی. هم خودشان را معرفی کنند، هم از نوع کار و تخصصشان بگویند و هم محیط کاری خود را به تصویر بکشند.

هفته اول ما مهمان قهرمانان واحد توسعه کسب و کار دیجیتال بودیم. هفته دوم واحد مالی و هفته سوم واحد فناوری اطلاعات. ارتباط رو در رو و بی‌واسطه با بچه‌ها، نمایش گوشه و کنار محیط کاری بادکوبه و پرداختن به هیجانات موجود در کار هر واحد به چشم مخاطبان ما جذاب آمد. به طوری که تعداد بازدیدکنندگان استوری‌ها در هر یک‌شنبه به عددی در حدود ۱۵ هزار نفر رسید و همچنین بسیار از مخاطبان عزیزمان با ارسال پیغام خصوصی (دایرکت) در اینستاگرام درباره روند استخدام در بادکوبه پرس و جو کردند تا شاید بتوانند تجربه کار در چنین محیطی را به دست بیاورند.

ما از استقبال مخاطبین خود بسیار خوشحال شدیم. همین امر باعث شده با علاقه‌ی بیشتری پیگیر انتشار عکس‌های استوری اینستاگرام بادکوبه در روزهای یک‌شنبه هر هفته بشویم و سعی کنیم واحدهای باقیمانده بادکوبه را با جزئیات بیشتر و به روش‌های جذاب‌تری به شما معرفی کنیم.

هنوز واحدهای زیادی برای معرفی باقی ماندند –از تیم‌های ایده‌پرداز و تولیدمان گرفته تا واحد خدمات و منابع انسانی و باقی- و بعد از آن هم می‌خواهیم روند کاری هر پروژه را و ارتباطات میان واحدها را برای شما به نمایش بگذاریم. در تمام یک‌شنبه‌های پیش رو با ما همراه باشید و اگر نکته‌ای به ذهنتان می‌رسد که موجب ارائه بهتر این برنامه می‌شود، به ما بگویید. ما از پیشنهادات و نظرات شما استقبال می‌کنیم.

 

1   2   3

4     6     5

7    10-1   9-1

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)