ناکجا میری؟

ناکجا میری؟

امروزه می‌توان از اینستاگرام به عنوان جذاب‌ترین رسانه اجتماعی یاد کرد. جذابیت اینستاگرام تا حدی است که بازاریابان دیگر شکی ندارند که آیا باید از آن استفاده کرد یا نه بلکه سوال اصلی مربوط به بهترین شیوه استفاده از آن در جهت آگاه‌سازی و انتقال پیام به مخاطبین است. به گونه‌ای که شما را از دیگران متفاوت کند.
اینستاگرام، با چیزی حدود ۷۰۰ میلیون کاربر فعال، محیط هیجان‌انگیزی را برای ارتباط بین برندها و مشتریان فراهم می‌کند و به همین دلیل بازاریابی اینستاگرامی تبدیل به روشی مفید برای معرفی اینترنتی برندها شده است.

1-0

این روزها در فضای تبلیغات دیجیتالی ایران، اسنپ که به نوعی جایگزینی ایرانی برای اوبر به حساب می‌آید؛ موفق شده از اکانت اینستاگرام خود به عنوان ابزاری مفید جهت معرفی و روابط عمومی خود استفاده کند.
اسنپ با جدیت نکات مهم در داشتن یک اکانت اینستاگرام تاثیرگذار را دنبال کرده و به همین دلیل محیط مناسبی را برای ارتباط با مخاطبین خود می‌سازد.
اسنپ با نشان دادن فعالیت روزانه کارمندان خود نه تنها موجب سرگرمی مخاطب می‌شود بلکه از این طریق فرهنگ کاری خود را نیز در این ویدیوها منتشر می‌کند. به علاوه، اسنپ در پست‌های اینستاگرام خود پایبندی به مسئولیت اجتماعی را نیز نشان داده و با استفاده از هشتگ و پست‌های متعدد، به کاربران خود اعلام می‌کند که بخشی از هزینه پرداخت شده توسط آنها صرف فعالیت‌های اجتماعی نظیر مبارزه با سرطان و افسردگی و کمک به کودکان کار خواهد شد.
علاوه بر این و در جهت افزایش مشتریان خود، اسنپ کمپین‌های خلاقلانه‌ای را هم برای فالوئرهای اینستاگرامی به راه می اندازد. به عنوان مثال می‌توان از کمپین جدید آنها به عنوان «تا کجا میری» یاد کرد که در آن به مخاطبینی که در پست‌هایشان از هشتگ یاد شده استفاده می‌کنند؛ این شانس داده می‌شود تا برنده یک سفر خاص یک روزه شوند که شامل ملاقات با چهره‌های معروف، بازدید از مکان‌های خاص و یا صرف غدا در رستورانی لوکس می‌شود. در کل می‌توان گفت که اسنپ در ترویج برند خود نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

2-0

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)