کمپین تبلیغاتی «پیام‌های دوستانه» میلکا در خیابان‌های اوکراین

میلکا پیام‌های دوستانه‌ را در خیابان‌های اوکراین منتشر می‌کند

این روزها اکثر ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم و خیلی اوقات کارهای ساده‌ اما در عین حال مهم، مثل نشان دادن عشق و علاقه‌مان به کسانی که عمیقاً دوستشان داریم و به آنها اهمیت می‌دهیم را فراموش می‌کنیم. هرچند این کارها زمان و انرژی زیادی نمی‌گیرند اما مسائل روزمره زیادی باعث می‌شوند ابراز محبت به دیگران در اولویت قرار نگیرند.

milkaa-matn

دوست‌ داشتن به سرعت پخش می‌شود

میلکا، تولید کننده معروف شکلات، در این تبلیغ که توسط آژانس ساچی‌ اند ساچی اوکراین ارائه شده، راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده است. در این ویدیو می‌بینیم که راوی به مخاطبین می‌گوید که چطور میلکا با با این مشکل مقابله می‌کند. این برند بعد از اطلاع‌رسانی مناسب و با اختصاص دادن بخشی از فضای تبلیغاتی خود به مردم، به آنها اجازه داده تا از این طریق پیغامی برای کسانی که دوستشان دارند ارسال کنند. بسیاری از مردم با دیدن آگهی تصمیم گرفتند در این کمپین شرکت کنند. کمپین در ۲۵ شهر اوکراین اجرا شده و پیام‌های مردم روی بیلبوردها،شبکه‌های تلویزیونی و اینترنت نیز منتشر شده‌اند.

milkaa-matn3

این کمپین ایدۀ بسیار خوبی داشت و مردم را تشویق می‌کرد تا بیشتر به‌ کسانی که دوستشان دارند توجه کنند. رابطه بین شکلات و دوست داشتن رابطه‌ای کلیشه‌ای است که نشان می‌دهد  مردم معمولاً در مناسبت‌های مختلف به عزیزان خود شکلات هدیه می‌دهند. به همین دلیل این کمپین برای شرکتی با محصولات شکلاتی بسیار مناسب بود و در واقع کمپین «پیام دوستانه»، تمایل خرید شکلات برای دیگران را بین مردم افزایش داد.
این کمپین در ۲۵ شهر اوکراین اجرا شد، پیام‌ها در ۱۴ شبکه تلویزیونی داخلی نشان داده شدند، در میان تمام شهرهای اوکراین بیشترین پیام دریافتی مربوط به شهر ترنوپیل بود، محبت‌آمیزترین پیام‌ها مربوط به مادر و بیشترین کلمه تکرار شده در این پیام‌ها کلمه  Love بود.

در حالت کلی، برندها با استفاده از این تبلیغات خوب و با درگیر کردن احساسات مردم همیشه باعث می‌شوند تا محصول‌شان به خوبی و با چهره‌ای صمیمانه‌تر در ذهن مخاطب ثبت شود. از سوی دیگر تبلیغاتی که مردم را به داشتن ارتباط بهتر و بیشتر با یکدیگر دعوت می‌کنند به نسبت دیگر تبلیغات تجاری محبوب‌تر هستند. در نهایت این نوع تبلیغات و کمپین‌ها، نه تنها موردعلاقه مردم هستند بلکه شرکت‌ها و برندها هم آنها را می‌پسندند، چرا که آنها نیاز دارند تا محصولشان فروخته شود و این کار مستلزم داشتن تبلیغات خوب است.

 منبع :  Creative Guerrilla Marketing

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)