6 شاهین، سهم بادکوبه از جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران

۶ شاهین، سهم بادکوبه از جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران

دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران با معرفی برگزیدگان، به کار خود پایان داد. در انتهای این جشنواره آژانس تبلیغاتی بادکوبه موفق به کسب ۶ شاهین در بخش‌های مختلف شد.

دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران با شعار “خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری” فعالیت‌های تبلیغاتی کشور را در چهار بخش مسابقه، نمایشگاه جنبی، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی و ویژه‌نامه جشنواره مورد سنجش قرار داد. در انتهای این جشنواره آژانس تبلیغاتی بادکوبه موفق به کسب ۶ شاهین در بخش‌های مختلف شد.

این جشنواره با این هدف برگزار می‌شود که با داوری فعالیت‌های تبلیغاتی کشور، به اعتلای کیفیت این فضا کمک کند و با چشم‌انداز تبدیل شدن به یکی از جشنواره‌های بین‌المللی معتبر و معروف جهان، قدمی در راه نوآوری و خلاقیت بردارد.

1

بادکوبه با ۶ شاهین به خانه بازگشت

۳ شاهین طلایی، یک شاهین نقره‌ای و دو شاهین برنزی ره‌آورد آژانس تبلیغاتی بادکوبه از این دوره از جشنواره بود. آگهی تلویزیونی «رخداد» که به سفارش کمیته امداد امام خمینی (ره) در آژانس بادکوبه ایده‌پردازی و تولید شده است در بخش آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی، آگهی تلویزیونی «فامیلا»  و آگهی رادیویی لنت پارس به نام «بی‌صدا» برندگان شاهین طلایی بودند.

در بخش تبلیغات محیطی و آگهی مطبوعاتی هم آگهی بانک ملت اجرا شده در بادکوبه به شاهین نقره‌ای رسید. دو شاهین برنزی اعطا شده به بادکوبه نیز مربوط به آگهی محیطی «بیمه دی» و کمپین دیجیتالی “جادو با سیف” برند سیف این آژانس بودند.

بادکوبه به دنبال افق‌هایی جهانی

بادکوبه به صنعت تبلیغات نگاهی فرارتر از حد معمول دارد. ما در بادکوبه معتقدیم کار باید گروهی انجام شود و برای موفقیت نیاز به پشتکار، هوش و خلاقیت همه اعضای گروه است و همه افراد فعال در یک آژانس تبلیغاتی باید نگاهی شفاف، دقیق و روشن به آینده داشته باشند. نگاهی که افق‌های جهانی را ببیند.

به همین خاطر ما موفقیت‌مان را متعلق به همه خانواده بزرگ بادکوبه می‌دانیم و برای صنعت تبلیغات در ایران، به دنبال درخشش در بازارهای جهانی و بین‌المللی هستیم. افق و آینده‌ای که با هم‌دلی همه همکاران ما در سطح کشور و برداشتن قدم‌هایی جمعی و موثر رخ می‌دهد. توجه نشان دادن به حرکت‌هایی مانند جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران یکی از همین قدم‌هاست.

ما امیدواریم این جشنواره‌ی نوپا با عزمی قوی، در سال‌های آینده نیز به کار خود ادامه دهد و ما فعالان عرصه تبلیغات در ایران از حامیان حرفه‌ای این جشنواره باشیم. چرا که مخاطب ایرانی را لایق هوش‌مندی و نکته‌سنجی بالایی می‌دانیم و رویکردمان را بر این اصل قرار داده‌ایم که مشتریان خود را در جایگاهی بالاتر از آینده‌ای که می‌خواهند؛ قرار دهیم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)