5 تبلیغ خلاقانه کریسمسی در آستانه سال نو میلادی | وبلاگ آژانس تبلیغاتی بادکوبه

۵ تبلیغ خلاقانه کریسمسی در آستانه سال نو میلادی

در این موقع سال تنها یک راه برای تبلیغات کسب‌وکار در خیلی از کشورهای دنیا وجود دارد: راه کریسمسی. از آنجایی که تعطیلات سال نو میلادی نزدیک است، برندها از این فرصت استفاده می‌کنند تا با قرار دادن کریسمس و بابانوئل در تبلیغات خود، فروش خود را بالاتر ببرند. در کنار تمام لحظات خوش این روزها، حالا زمان خوبی برای شرکت‌هاست تا از طریق تبلیغات، پیام تبریک خود را به مردم برسانند یا اینکه برند خود را به نوعی به میان این لحظات خوب و جادویی بیاورند تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
نبلیغات خیلی زیادی در این زمینه وجود دارد، در این پست ۵ تبلیغ خلاقانه کریسمسی که باعث شادی و خوشحالی مردم در آستانه تعطیلات شدند را باهم می‌بینیم.
[divider]

این تبلیغ با عنوان درخت کریسمس توسط آژانس تبلیغاتی Publicis سنگاپور طراحی و اجرا شده است. این آگهی ساده اما خلاقانه با شعار «هر ایدۀ خوبی با یک مداد شروع می‌شود» و با استفاده از یک عنصر تصویری خوب و ایجاد لذت بصری توانسته حس و حال کریسمس را منتفل کند.

christmas-ad-1

این تبلیغ بامزه کیت‌کت، از مرد پیر و مهربان کریسمس یعنی بابائوئل استفاده کرده و با هوشمندی تبلیغ را طوری طراحی کرده که شعار معروف کیت‌کت « Have a break» را هم در خود می‌گنجاند. در واقع این شرکت با این تبلیغ افراد را به یک استراحت خوب همراه با کیت‌کت در تعطیلات و جشن‌های کریسمس دعوت می‌کند.

kit-kat

تبلیغات اپل درست مانند خود برند، صریح و ساده است. در این تبلیغ هم خیلی ساده هدفون متصل شده به دستگاه اپل به شکل درخت کریسمس طراحی شده است و همانطور که گفته شده یک تصویر خود گویای همه‌چیز است، این تبلیغ هم به خوبی مفهوم مورد نظرش را منتقل کرده است.

christmas-ad-4

دومینوز یک فست‌فود زنجیره‌ای است که پیتزاهایش در خیلی از نقاط جهان معروف شده است. حالا در این تبلیغ یک تکه پیتزا که در آن از رنگ‌های تزیینات درخت کریسمس استفاده شده، نشان داده می‌شود. این تبلیغ به سادگی حال و هوای کریسمس را تداعی می‌کند.

dominos

 Hellmanns هم یک تبلیغ چاپی جالب برای کریسمس طراحی کرده است که در آن به مصرف‌کنندگان یادآوری می‌کند، هلمنز بهترین سس مایونز و تنها سس برای ایام کریسمس است. این شعار با طرحی همراه شده که سس را به شکل بابانوئل معروف کریسمس نشان می‌دهد. ریش سفید بابانوئل روی قاشق که با مایونز درست شده، تبلیغی جالب و سرگرم‌کننده ایجاد کرده است.

christmas-ad-13

با نزدیک شدن به نوروز و سال نو شمسی، بسیاری از برندهای ایرانی هم از این تکنیک استفاده می‌کنند و عناصری مثل سفره هفت‌سین و … را در تبلیغات خود جای می‌دهند. به نظر شما استفاده از کریسمس و نوروز در تبلیغات، تاثیری در فروش برندهای مختلف دارد؟

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)