گزارش تصویری برنامه اینجا آینده

گزارش تصویری برنامه اینجا آینده

برنامه تلویزیونی اینجا آینده ویژه تحویل سال نو از شبکه یک سیما پخش شد. اینجا آینده عنوان برنامه‌ای بود که از چند روز مانده به سال جدید، از شبکه یک سیما و با موضوع انتخاب مهم‌ترین رویدادهای کشور در سال ۹۳ پخش می‌شد. این رویدادها در هفت دستۀ ورزشی، سیاسی، فرهنگی، دینی و معارف اسلامی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، حماسه و دفاع مقدس گروه‌بندی شده بود و در هر گروه با رأی مردمی یک اتفاق به عنوان مهم‌ترین اتفاق سال گذشته انتخاب می‌شد. مجری و تهیه‌کنندۀ این برنامه بابک بادکوبه بود.

022

بابک بادکوبه مجری سری اول برنامۀ اینجا آینده و بهرام شفیع مهمان قسمت انتخاب مهم‌ترین رویداد ورزشی سال ۹۳

طبق برنامه‌ریزی‌های از قبل انجام شده، قرار شد تا برنامۀ اینجا آینده به عنوان برنامۀ ویژۀ تحویل سال شبکۀ یک سیما نیز، روی آنتن برود. تهیه کننده این برنامۀ ویژه نیز بابک بادکوبه بود و اجرای آن بر عهدۀ علی ضیا گذاشته شد.

علی-ضیا

علی ضیا – مجری برنامه اینجا آینده ویژۀ تحویل سال

برنامۀ ویژۀ تحویل سال با حضور چهره‌های مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی و مذهبی به مدت هشت ساعت و به طور زنده، در شب تحویل سال ۱۳۹۴ اجرا و پخش شد. «اینجاآینده» را می‌توان نقطۀ آغازی برای بازگشت حرفه‌ای‌ها به صداوسیما و آشتی مخاطب با رسانۀ ملی دانست. دکور بزرگ و تلفیقی برنامه، حضور گروه‌های مختلف هنری، فرهنگی، مذهبی و ورزشی و حال و هوای نو و خلاق حاکم بر آیتم‌های مختلف، برنامه امسال شبکه یک را رقیب جدی برنامه‌های دیگر ویژه تحویل سال کرده بود.

005

قسمت مدرن دکور، میز ایستاده

در این برنامه، شعری از محمد صالح اعلا و با صدای خودش پس از چند سال دوری از تلویزیون پخش شد. دکتر قاسم رضیعی، پزشک پرتودرمانی و حافظ کل قرآن آیاتی از قرآن را به صورت زنده قرائت کرد.

020

دکتر رضیعی در برنامه اینجا آینده

از چهره‌های ورزشی سرشناس حاضر در این برنامه می‌توان به حمید سوریان پرافتخارترین ورزشکار کشور، احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک، امیر غفور ملی‌پوش والیبال اشاره کرد.

017-t

حمید سوریان و احسان حدادی در برنامه اینجا آینده

018-t

امیر غفور در برنامه اینجا آینده

در این برنامه، مهدی فخیم‌زاده در مورد سریال جدید خود که با نام فوق سری و در ایام نوروز ۹۴ از شبکه یک سیما پخش می‌شود توضیح داد.

013-t

مهدی فخیم زاده در برنامه اینجا آینده

مهران احمدی بازیگر سریال سه گانۀ پایتخت و دخترش باران احمدی، مهدی پاکدل، سام درخشانی و حامد کمیلی نیز حضور داشتند. پژمان جمشیدی هم در بخش‌های مختلف درکنار علی ضیا، مجری برنامه، قرار گرفت و دیالوگ‌های طنزی بین این دو شکل گرفت.

007-t

مهران احمدی و دخترش باران، در برنامۀ اینجا آینده

010-t

مهدی پاکدل در برنامه اینجا آینده

021

حامد کمیلی و بهروز شعیبی در برنامه اینجا اینده

گروه موسیقی «دنگشو» اولین اجرای زنده خود در تلویزیون را در این برنامه انجام داد. گروه دوبلاژ «گلوری» به صورت بداهه به دوبله انیمیشن و فیلم پرداخت. همچنین گروه موسیقی سنتی نواحی ایران هم به صورت زنده به اجرای قطعاتی از سراسر کشور پرداخت.

Dang-Show-2

اجرای تلویزیونی و زندۀ گروه دنگشو در برنامه اینجا آینده

009-t

اجرای زندۀ گروه موسیقی نواحی ایران در برنامه اینجا اینده

سرپرست نویسندگان این برنامه، مهراب قاسم‌خانی و کارگردان هنری آن پویا بادکوبه بود. تهیه‌کنندگی آن را نیز «بابک بادکوبه» بازیگر و مجری قدیمی تلویزیون بر عهده داشت.

ghasemkhani

مهراب قاسم‌خانی، سرپرست تیم نویسندگان برنامۀ اینجا آینده

023

پویا بادکوبه – کارگزدان هنری برنامۀ اینجا آینده

babak-badkoobeh

بابک بادکوبه، تهیه کننده برنامه اینجا آینده

آهنگ تیتراژ برنامه نیز با نام «اینجاآینده» برای اولین بار از تلویزیون پخش شد که با استقبال قابل توجه مردم مواجه شده است.

این برنامه یک مسابقه عکاسی نیز دارد. برای شرکت در این مسابقه کافیست از سفره هفت‌سین خود عکس بگیرید و با هشتگ #اینجاآینده در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند و یا به آدرس ۱۳۹۴tv1@irib.ir ایمیل بزنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید سایت برنامه را به آدرس http://injaayande.tv1.ir ببینید و یا به اینستاگرام این برنامه سر بزنید: https://instagram.com/injaayande

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)