همراه با شما در سال 1396

همراه با شما در سال ۱۳۹۶

در سالی که گذشت؛ آژانس تبلیغاتی بادکوبه توانست با همراهی برندهای برتر داخلی و خارجی و به کمک تیم خود، همچنان اهداف شما را دنبال کند تا بتوانید با امیدواری و قدرت بیشتری به سال پیش رو نگاه کنید.

Badkoobeh-Final

در سالی که گذشت؛ ما با تولیدات علمی و خلاقانه و اثربخش و به کمک شما توانستیم راهی را هموار کنیم که نتیجه آن، خلق آینده‌ای فراتر از حد تصور صاحبین کسب و کارها و برندهای مختلف بود. ما توانستیم به کمک شما برای بالا بردن سطح کیفی زندگی افراد جامعه قدم برداریم و این مهم را پایه‌ریزی کنیم که در همه کارها اعم از تجارت، کسب و کار و تبلیغات نیز می‌توان و باید مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگ‌سازی و توجه به خوب و بدهای اخلاقی، انسانی، زیست‌محیطی، آموزشی  و غیره را لحاظ کرد.

به بیش از ۴۰ برند مختلف در سال گذشته خدمت كرديم که نتیجه این همکاری علاوه بر تولیداتی باکیفیت، کسب جوایز مختلف در جشنواره‌های متعدد بود. در سال ۱۳۹۵  توانستیم در جشنواره‌هایی مانند جشنواره ملی تبلیغات و جشنواره ملی خلاقیت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه‌های برتر شویم.

ما –تیم یک‌پارچه آژانس تبلیغاتی بادكوبه- مطمئنیم روزهایی سرشار از ایده‌های ناب و تولیدات باکیفیت در انتظار شما است تا بتوانیم در قالب تیمی چابك، اثرگذار و خلاق و در سایه اعتمادی که به ما دارید؛ آینده‌ای را خلق کنیم بالاتر از تصور و انتظار.

مخاطبان تبلیغات نیز برای ما اهمیت بسیار زیادی دارند. ما به آگاهی، دانش، سلیقه و خواسته‌های آنها اعتماد داریم و به دنبال این هستیم که با تولیداتی چشم‌نواز، دست اول و باکیفیت، موجبات رضایت بصری آنها را فراهم کنیم.

در سال پیش‌رو نیز همراه ما باشید.

بابک بادکوبه

مدیر عامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه

فرودین ۱۳۹۶

 

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)