برگزاری سومین همایش مدیریت تغییر و تحول | وبلاگ آژانس تبلیغاتی بادکوبه

برگزاری سومین همایش مدیریت تغییر و تحول

jac

افراد موفق، در مورد چشم‌اندازشان شفافیت دارند؛ چراکه شفافیت، قدرت است.

تهران روز پنجشنبه گذشته در مرکز همایش‌های صداوسیما مهمانی ویژه داشت. جک کنفیلد  یکی از ۲ نویسنده‌ی کتاب فوق پرفروش «سوپ جوجه برای روح» توسط شرکت همایش فرازان به ایران دعوت شده بود. رویداد یادشده هم‌سوی با رویکرد و استراتژی کلیِ آژانس تبلیغاتی بادکوبه در راستای پیشبرد، اعتلا، و ارتقای برندها و ایجاد تغییرات در برندها بود، از همین رو آژانس بادکوبه حامی این همایش شد.
مدیران ارشد و میانی بادکوبه در این همایش شرکت کردند تا در وهله‌ی اول، با سرمایه‌گذاری در رویدادهای آموزشی این‌چنینی بستر علمی و تخصصی لازم برای تبلیغات و برندسازی و نیز رشد و توسعه‌ی کسب‌وکارهای ایرانی را فراهم آورند. و افزون بر این رویکرد، زمینه‌ی پیشروی صنایع و برندهای ملی را به آینده‌ای فراتر از تصورشان ایجاد کنند.
جک کنفیلد ۶۹ ساله به ایراد سخنرانی در این همایش یک‌روزه پرداخت، جک کنفیلد بر ترک منطقه‌ی راحتی خود برای رسیدن به آرزوها اشاره کرد. او در ادامه افزود: افراد موفق، در مورد چشم‌اندازشان شفافیت دارند؛ چراکه شفافیت، قدرت است.
او از «ترس» به عنوان علامت هشدار نام برد و نه توقف؛  کنفیلد گفت: «امتناع دیگران، فقط در ذهن شماست، پس تا می‌توانید آنچه را که می‌خواهید، درخواست کنید.» او از حاضران خواست که برای کارهایشان خواهان بازخورد باشند تا از آن برای بهبود عملکردشان استفاده کنند.
او در ادامه به این نکته اشاره کرد که «انرژی، موضوعی واقعی است و باید انرژی را هدایت کرد.» او بارها تأکید کرد که: «باید مثبت فکر کنید و اگر این‌گونه نباشید، هزینه‌ی زیادی باید در زندگی خود بدهید.» او معتقد است که کلمه‌ی «نمی‌توانم» قدرت را از شما می‌گیرد؛ چون زبان شماست که شمارا کنترل می‌کند. در اختتامیه این همایش از آژانس بادکوبه به دلیل حمایت مالی و معنوی چندساله، در برگزاری همایش‌های این‌چنینی تقدیر و تشکر شد.

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)