گفت‌وگوی روزنامه بانی فیلم با بابک بادکوبه | وبلاگ آژانس تبلیغاتی بادکوبه

گفت‌وگوی روزنامه بانی فیلم با بابک بادکوبه

روزنامه «بانی فیلم» در شماره ۲۹۰۱ خود که در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۳ منتشر شد، مصاحبه‌ای را با بابک بادکوبه، مدیر عامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه انجام داده است که شرح آن در ادامه می‌آید:

[divider]

مصاحبه خاص با مدیر خاص
بادکوبه: همکاری با آدمهای خاص را دوست دارم

حتما سریال «درخانه» و شخصیت محسن پسر آقای خورشیدی را به خاطر دارید. بابک بادکوبه که در ۶ سالگی قدم به عرصه هنر گذاشت و در ۹ سالگی با این سریال به شهرت رسید. وی در این باره گفت: «من بعد از سریال «در خانه» در فیلم «سفر جادویی » و سریالهای «کودکانه» و «شادمانه» بازی کردم. چندین برنامه هم برای تلویزیون اجرا کردم و می‌توانم بگویم حجم بالایی از کارهایی که انجام داده‌ام در زمینه اجراست. چون از کودکی با کارهای خوبی دیده شدم و با آدم‌های خوبی کار کردم، دوست نداشتم به خاطر علاقه‌ای که به بازیگری دارم در هر کاری بازی کنم. تا اینکه در فیلم «همخانه» باز هم این شرایط برای من مهیا شد و با اکبر عبدی بازی کردم.»

وی که سالهاست آژانس تبلیغاتی دارد، درباره سایر فعالیت هایش به «بانی فیلم» گفت: «تیزرهای فرهنگی که از صدا و سیما پخش می‌شود را شرکت ما تولید می‌کند و خوشحالم که در این زمینه فعالیت می‌کنم. چون هنوز هم مردم من را می‌شناسند. بنابر این دوست ندارم ذهنیت آنان با کارهایی که بازی می‌کنم خراب شود. به همین دلیل سعی می‌کنم همچنان با آدم‌های حرفه‌ای و در کارهای خوب بازی کنم.»

بادکوبه در پایان درباره تغییر شرایط در سینما و تلویزیون معتقد است: « شرایط باید تغییر کند، چون ما هم تغییر کرده ایم. من از شرایطی که دارم راضی هستم. اگر آدم‌ها با تغییر شرایط تغییر کنند، حتما اتفاقات خوبی برایشان می‌افتد و همان محبوبیت کودکی را خواهند داشت.»

facebook

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)