جمعه‌ها تعطیل نیست

جمعه‌ها تعطیل نیست

این روزها ابرهایی سیاه آسمان‌ ایران را فراگرفته و عرصه را برای همه، مخصوصاً کسب و کارهای نوپا تنگ کرده است. در این اوضاع و احوال، شرکت‌هایی که با هزاران اُمید جان گرفته بودند اکنون چراغ‌شان خاموش شده و کرکره‌ دکّان‌هایی که جوانانِ خوش ذوق به راه انداخته بودند پایین کشیده شده است.

 

در این میان، معاش کسب و کارها تا اندازه‌ای به خطر افتاده که شمار تعطیلی‌ها و تعدیلی‌ها از شمار عدد خارج است. به همین ترتیب راهی به جز تغییر برای بقای سازمان‌ها نمانده! اما چطور می‌شود این رویه را دگرگون کرد تا حیات دوباره به کسب و کارها برگردد و در این روزهای سخت نفس تازه کنند؟

 

ما در بادکوبه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا در این شرایط، بتوانیم علاوه بر هم‌دردی، مشاوره‌ای رایگان در اختیار صاحبان کسب و کارها بگذاریم تا در این روزهای نفس‌گیر، قدری حال‌شان بهتر شود. به همین منظور، تمام کسب و کارهای موجود، فارغ از نوع آن‌ها، بدون هیچ محدودیتی قادر به ثبت‌نام و دریافت مشاوره از مدیران ارشد آژانس بادکوبه خواهند بود.

 

تنها هدف کمپین «جمعه‌ها تعطیل نیست» رونق دوباره و پیشنهاد راهکارهای تازه برای شروعی جدید است؛ در نتیجه هر فرد یا مجموعه‌ای که کسب و کار او با محدودیت‌های فعلی اینترنت و شرایط حاکم، متوجه آسیب شده است می‌تواند از طریق لینک زیر ثبت‌نام کرده و مشکل خود را درمیان بگذارد. پس از ثبت‌نام، مدیران و متخصصان بادکوبه به ترتیب ثبت‌نام شدگان و طبق نوبت‌دهی لیست، با آن‌ها تماس خواهند گرفت و تجربیات خود را با آن‌ها  درمیان خواهند گذاشت.

(این کمپین تا اطلاع ثانوی ادامه دارد)

 

 

 

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)