پوشش اختصاصی اخبار جشنواره خلاقیت کن 2017

پوشش اختصاصی اخبار جشنواره خلاقیت کن ۲۰۱۷

جشنواره خلاقیت کن ۲۰۱۷ از امروز، ۱۷ ژوئن، ۲۷ خرداد، کار خود را در فرانسه آغاز می‌کند.

Cannes-Badkoobeh 010

به عادت هر ساله، شهر کن فرانسه به مدت یک هفته میزبان غول‌های جهان تبلیغات است تا در طی برگزاری این رویداد جهانی، بهترین فعالیت‌های تبلیغاتی در بخش‌های مختلف و در رقابتی بین‌المللی مشخص شوند و هم‌چنین در طول یک هفته با برگزاری دوره‌های آموزشی، سمینارها و گپ و گفت‌های اختصاصی، صنعت تبلیغات و اهالی آن با هم تعامل بیشتری پیدا کنند.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، آژانس تبلیغاتی بادکوبه به رسم سال‌های اخیر، امسال نیز با تیمی پنج نفره در این دوره از جشنواره خلاقیت کن شرکت کرده است. همین امر به ما کمک می‌کند که این جشنواره را در طول برگزاری به صورت مداوم و آنلاین، پوشش اختصاصی داده و به عنوان تنها راه ارتباطی آنلاین با جشنواره خلاقیت کن، شما را در جریان جزئیات این رویداد قرار دهیم.

علاوه بر این، آژانس تبلیغاتی بادکوبه در این دوره از جشنواره با دو پروژه حضور دارد. کمپین دیجیتال کن با حضور کیمیا علیزاده و وایرال ویدئوی «با ریشه‌هایت بمان» کمیته امداد. این اتفاق به فضای تبلیغات ایران این فرصت را می‌دهد که از نمایی نزدیک‌تر و در ارتباطی رو در رو، به تعامل با جهان تبلیغات بپردازد و دریچه‌ای گشوده از سوی فضای تبلیغات داخل کشور به فضای بین‌المللی باشد.

از امروز تا سوم تیر همراه ما باشید و به‌روزترین اخبار دنیای تبلیغات را پیگیری کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)