وقتش رسیده که… | وبلاگ آژانس تبلیغاتی بادکوبه

وقتش رسیده که…

طی سال‌های گذشته بحث تبعیض‌ها و آزار و اذیت جنسی در آژانس‌های تبلیغاتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در همین راستا فعالان این حوزه کمپین‌ها و راهکارهایی ارائه کرده‌اند که می‌توانید بخشی از اخبار آن را در اولین اپیزود سری جدید پادکست بادکوبه بشنوید.

این شماره از پادکست تمام ابعاد این موضوع را با استناد به منابع معتبری مثل سایت Timeto.org.uk و مقاله‌‌هایی از جمله Sexism in advertising که در وبسایت گاردین نوشته و در فصلنامه شماره هشت بادکوبه منتشر شده است را پوشش می‎‌دهد. به دلیل اهمیت بالای این موضوع، سعی داشته‌ایم کلیشه‌های جنسیتی را از زوایای مختلف بررسی کنیم تا در جهت رسالت خود به عنوان یک آژانس تبلیغاتی، قدمی در حذف این سوء رفتارها برداریم.

مضاف بر این‌، رویکردی که در مواجهه با این اپیزود در پیش گرفتیم کاملاً مستند بوده است و سعی داشته‌ایم با پرداختن به نقل‌قول‌ها، دیالوگ‌ها و کمپین‌های پیرامون این موضوع، مخاطب را با بخشی از واقعیت‌های موجود در صنعت تبلیغات آشنا کنیم.

شما می‌توانید ویدیوهایی که صدای آن‌ها در پادکست منتشر شده و مربوط به کمپین Draw The Line است را در انتهای این متن ببینید. هم‌چنین مطالب بیشتر به صورت کامل در فصلنامه شماره هشت بادکوبه قابل خواندن است. برای تهیه این مجله می‌توانید از طریق فروشگاه بادکوبه اقدام نمایید.

اپیزود یک پادکست بادکوبه را در Castbox و تمامی پلتفرم‌های پادگیر بشنوید.

ویدیوهای مرتبط با این پادکست:

یک)

دو)

سه)

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)