همراه اول: هیچکس تنها نیست...

همراه اول: هیچکس تنها نیست…

همراه اول یکی از شرکت‌های مخابرات ایران است که در ۱۹ مرداد سال ۱۳۷۳ با واگذاری ۴ سیم‌کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم‌کارت در ایران را آغاز کرد.

۱)همراه اول یکی از شرکت‌های شرکت مخابرات ایران است.

۲)نخستين مرحله از راه‌اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۱۳۷۳ با ظرفیت‌سازی برای ۹۲۰۰ شماره در شهر تهران با مسئوليت امور ارتباطات سيار شرکت مخابرات ايران آغاز شد.

۳)در ۱۹ مردادماه سال ۱۳۷۳ و با واگذاری ۴ سیم‌کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم‌کارت در ایران آغاز شد.

۴)هم‌اکنون همراه اول حدود ۶۸.۵ میلیون مشترک دارد.

۵)همراه اول ۱۲۴۵ شهر و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور را تحت پوشش قرار داده است.

۶)ضریب نفوذ همراه اول حدود ۸۴.۲ درصد و ارتباط رومینگ بین‌الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است.

۷)همراه اول در سال ۱۳۸۹ پس از عرضه ۵ درصد از کل سهام خود در بازار فرابورس ایران از سهامی خاص به سهامی عام تغییر وضعیت حقوقی داد.

۸)شماره‌های همراه اول با ۰۹۱شروع می‌شود. از مهر ۱۳۹۴ پیش‌شماره۰۹۹۰هم به خطوط همراه اول اضافه شد.

۹)تماس صوتی، پیامک، اینترنت، فراپیام، آوای انتظار، رومینگ بین‌الملل، سرویس‌های ارزش افزوده و باشگاه فیروزه‌ای (باشگاه مشتریان) از خدمات همراه اول هستند.

۱۰)همراه اول طی دو سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست اپراتوری در جشنواره فاوا و در چهار سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شده است.

۱۱)برند همراه اول در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

۱۲)همراه اول فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی خود را تحت هشت محور تعریف کرده است: خیریه، رفتارهای حامیانه، محیط زیست، اشتغال‌زایی، مشتری‌مداری، سلامت و بهداشت، فرهنگ‌سازی و آموزش.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)