فرصتی تازه برای بهتر دیده شدن

فرصت طلایی پخش رایگان بازرگانی صدا و سیما

طرح تشویقی بازرگانی صدا و سیما

سازمان صدا و سیما به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی به تولیدکنندگان کالا و خدمات ایرانی، امکان پخش آگهی تشویقی رایگان تلویزیونی و رادیویی می‌دهد. برای اجرای این طرح با شماره تلفن ۴۱۹۲۸ تماس بگیرید.

Blog

امسال، سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیده شده است. در همین راستا سازمان صدا و سیما به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی، این امکان را به تولیدکنندگان کالا و خدمات ایرانی می‌دهد که اگر بین ۱۰ تا ۱۰۰ نفر نیروی کار بیمه شده دارند، در طول یک سال، ۳۰ آگهی تلویزیونی و رادیویی و در مجموع ۹۰۰ ثانیه آگهی تشویقی رایگان پخش کنند. در این طرح، به ازای نیروی کار بیشتر، می‌توان از طرح تشویقی بالاتری نیز استفاده کرد. طرحی که آژانس تبلیغاتی بادکوبه آماده‌ی اجرای آن است.

این موقعیت جدید، به برندهای مختلف ایرانی فرصت قابل اعتنایی می‌دهد که در مقیاس بالایی دیده شوند و مخاطبین بیشتری را پوشش دهند. به خصوص برندهایی که تا به حال در تبلیغات خود، بخش آگهی تلویزیونی و رادیوئی نداشتند. البته اگر برندی از قبل برای سال ۱۳۹۶ با سازمان قرارداد بسته باشد؛ علاوه بر استفاده از این تسهیلات تشویقی، می‌تواند از ۱۵ درصد تشویق بیشتر نیز استفاده کند.

آژانس تبلیغاتی بادکوبه سابقه‌ای طولانی و موفقیت‌آمیز در ساخت آگهی‌های تلویزیونی و رادیوئی دارد. فعالیت در این حوزه برای آژانس تبلیغاتی بادکوبه همراه با جوایز متعدد داخلی و بین‌المللی برای ساخت انواع آگهی‌های تلویزیونی و رادیوئی بوده است. آشنایی با ذائقه مخاطب، استفاده از تکنولوژی روز، ایده‌پردازی‌های خلاقانه، درگیر کردن مخاطب در راستای اهداف برند و خلق تولیداتی به یاد ماندنی رمز موفقیت ما در این راه هستند.

ما از قدم اول تا انتهای کار همراه شما خواهیم بود. ایده‌پردازی، نگارش سناریو، تولید و در نهایت پخش مناسب آگهی‌های تلویزیونی و رادیوئی شما. برای کسب اطلاعات بیشتر یا از طریق شماره تلفن ۴۱۹۲۸ با ما تماس بگیرید. ما پیام و هدف اصلی برند شما را کاملا درک کرده و آن را طوری به نمایش عموم می‌گذاریم تا بالاتر از آن چه انتظار دارید، قرار بگیرید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (۱ نظر)

  1. مهدی فودازی می گوید:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت سروران گرامی .
    این طرح بسیار جالب و کارامد است . ودر این سالها میتواند به اقتصاد کشورمان بسیار کمک کند .
    ولی باید در نظر داشته باشید که مرغوبیت کالای تبلیغ شده کنترل شود ومد نظر قرار بگیرد .
    خسته نباشید متشکرم .