داستان برند پمپرز

داستان برند پمپرز

۱-پمپرز یک نام تجاری بین‌المللی تولیدکننده‌ی محصولات مرتبط با نوزاد و کودکان نو پا است که توسط پراکتر اند گمبل(P&G) عرضه می‌شود.
۲-پراکتر اند گمبل شرکت چندملیتی و آمریکایی کالاهای مصرفی است که دفتر مرکزی آن در شهر سینسینتی در ایالت اوهایو قرار دارد.
۳-در ایران، شرکت تهران بوران به عنوان نماینده انحصاری پراکتر اند گمبل توزیع محصولات متنوع این شرکت را بر عهده دارد.
۴-در سال ۱۹۵۶، ویکتور میلز محقق شرکت پراکتر اند گمبل که از تعویض کهنه پارچه‌ای نوه‌ی خود بیزار بود همکاران محققش در بخش اکتشافات در میامی ولی اوهایو را مأمور کرد تا در مورد ساخت پوشکی یک بار مصرف تحقیق کنند.
۵-پمپرز در سال ۱۹۶۱ تولید شد.
۶-نام «پمپرز» به وسیله آلفرد گلدمن، مدیر خلاقیت بنتن اند باولز، نخستین بنگاه تبلیغاتی این محصول، ابداع شد.
۷-پوشک‌های اولیه محصولاتی سنگین و ضخیم از جنس کرک خمیر و لایه‌ی بالایی از ابریشم مصنوعی (ریون) و لایه‌ی پایینی از پلی اتیلن بودند.
۸-در سال ۱۹۶۶ پمپرز طراحی «بال دار» و در ۱۹۶۹ «سایز سوم» را معرفی کرد.
۹-در سال ۱۹۷۱ پراکتر اند گمبل طراحی سنجاق دار را با نوار عوض کرد. همچنین سایزهای مناسب کودک نوپا و نوزاد نیز معرفی شدند.
۱۰- پمپرز پنج نوع پوشک در ۹ اندازه مختلف، چهار نوع شلوار آموزش توالت، شلوار شنا و چهار نوع دستمال مرطوب پاک‌کننده را تولید می‌کند.
۱۱-در سال ۲۰۱۳ پمپرز با اجرای کمپین «گسترش یک لبخند» تلاش کرد به سیل‌زدگان پاکستانی مراقبت‌های بهداشتی رایگان، دارو و درمان‌های پزشکی اهدا کند.
۱۲-پمپرز در تبلیغات خود به والدین می‌گوید اجازه دهید کودکان خود زمان بی‌نیازی به پوشک را اعلام کنند.
۱۳-پمپرز از انواع فعالیت‌های تبلیغاتی برای ترویج نام خود بهره می‌برد. مانند بیلبورد، تبلیغات چاپی، تبلیغات تلویزیونی، اسپانسری در سینما و حمایت از برنامه‌های تلویزیونی.

Pampers-08

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)