تبلیغات خلاق UnitedHealthcare برنده شیر طلایی بخش سلامت جشنواره شیر کن

تبلیغات خلاق UnitedHealthcare برنده شیر طلایی جشنواره کن

کمپین تبلیغاتی متفاوت شرکت خدمات درمانی UnitedHealthcare که توسط آژانس تبلیغاتی لئوبرنت شیکاگو ساخته شده برنده شیر طلایی Lions Health جشنواره خلاقیت کن ۲۰۱۶ در بخش سلامت شد.

maxresdefault
تبلیغات مرتبط با بیمه و خدمات درمانی اغلب خسته‌کننده و یکنواخت هستند اما سال گذشته کمپین تبلیغاتی شرکت UnitedHealthcare سروصدای زیادی به پا کرد. این مجموعه شامل تعداد زیادی تبلیغات تلویزیونی و محیطی است. در تبلیغات تلویزیونی ۳۰ ثانیه‌ای ماجراهای بامزه و جالبی خلق می‌شود و در انتهای هر ویدیو یک اتفاق لزوم استفاده از خدمات این شرکت و اینکه چطور سیستم UnitedHealthcare کار را برای آنها راحت‌تر کرده است، یادآوری می‌کند.
فقط سه روز بعد از انتشار این مجموعه تبلیغات، آنها بیشتر از هر ویدیو تبلیغاتی دیگری در دنیا به اشتراک گذاشته شدند. نکته دیگر اینکه در انتهای هر ویدیو و روی بیلیوردهای تبلیغاتی در کنار جمله انتهایی یک کد واقعی هم وجود دارد. در واقع بیشتر از ۷۶ هزار کد ایجاد شده که هر کدام معرف یک بیماری یا ناخوشی است. آژانس تبلیغاتی لئوبرنت این کدها را به داستان‌های متفاوت از افراد مختلف تبدیل کرده است.

چرا این کمپین برنده شد؟
پس از انتشار این مجموعه‌ تبلیغات، فقط در مدت ۹ ماه میزان آگاهی از برند ۲۰ درصد و اعتماد مشتریان ۱۵ درصد افزایش یافت. میزان impression برند هم ۲۳ درصد بود.

دو تا از ویدیوهای تبلیغاتی از این مجموعه را در ادامه ببینید:

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)