آذر، ماه آغاز بادکوبه | وبلاگ آژانس تبلیغاتی بادکوبه

آذر، ماه آغاز بادکوبه

در تقویم بادکوبه نیمه‌ی آذر سال ۱۳۷۵ یک تاریخ به‌خصوص است؛
آذر آن سال با نام دیگری کارمان را شروع کردیم تا با ایده‌های بزرگ و نگاهی نو، راه را برای تحقق چشم‌انداز برندها و توسعه آن‌ها هموار کنیم. هر قدم که در این مسیر برداشتیم به واسطه همین داستان‌های تازه‌ای بود که برای برندها خلق کردیم. قرار ما از همان ابتدای کار تلاش برای ساخت روایت‌هایی منحصربه‌فرد بود که ارتباط و پیوند بین مردم و برندها برای خلق فضایی مشترک، نقطه اوج آن باشد، و شعار هم‌داستانی را ساختیم، تکرار کردیم و استراتژی عملکردمان را بر پایه آن بنا داشتیم تا هم در حرف و هم در عمل بر اهمیت داستان‌سرایی در زندگی و تبلیغات تاکید کنیم و همچنین شیوه مختص به خودمان را میان شیوه‌های بی‌شمار بیرون بکشیم و به آن هویت ببخشیم.
داستان بادکوبه قطعاْ خالی از پیچیدگی‌ها نیست؛ نام هر برند آستانه‌ی ورود به جهانی نو با تمام فراز و فرودهایش بود، اما باور داشتیم که برای هر روایت باید به جهان‌بینی و درکی درست از آن دست پیدا کنیم و چنین شد که هر روز، بر یادگیری و شناخت تاکید و آن را تمرین کردیم.
امروز بعد از گذشت ۲۶ سال از آن نیمه‌ی آذر فراموش‌نشدنی و چشیدن سردی‌ها و گرمی‌های مسیر، بادکوبه در قامت جوانی باتجربه مهم‌ترین دستاورد سال‌های حیاتش را «داستان‌گویی» می‌داند که با همراهی حدود ۲۰۰ قهرمان توانسته روایت‌گر داستان بیش از ۲۰۰ برند طی این سال‌ها باشد.
حالا در بیست‌وششمین سالگرد تولد بادکوبه و با آنچه تا امروز از سر گذرانده‌ایم، اطمینان داریم تا زمانی‌ که برندها حضور دارند، به لطف مهارت قهرمانانمان، می‌توانیم پیوندی اثرگذار میان آن‌ها با مخاطبان برقرار سازیم و آرزو داریم که با امیدهای امروزمان بتوانیم آینده را بسازیم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
برچسب‌ها:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)