بابک بادکوبه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه - همایش مدیران بیمۀ دی

سخنرانی بابک بادکوبه در همایش مدیران بیمۀ دی

4c2fa25b-c3dc-41ba-88df-581e4c938a6d

«تبلیغات علمی خلاق و اثر بخش می‌تواند معجزه کند.»

بابک بادکوبه مدیر عامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه در اولین همایش سراسری مدیران بیمۀ دی سراسر کشور که شنبه چهارم خرداد امسال در مرکز همایش‌های بیمه دی برگزار شد، به سخنرانی در مورد مبانی تبلیغات و برندینگ پرداخت.

در این همایش بابک بادکوبه درباره تحقيقات و جايگاه سازی مجدد برند، قوانين بصری و كلامی، کمپین اخیر بیمه دی و چگونگی شکل‌گیری آن صحبت کرد. وی، در سخنان خود بر لزوم و اهميت استفاده از جامعه‌شناسی و روانشناسی در برندسازی و تبليغات تأکید کرد و همچنین در مورد تغيير رويكرد برندها با تغيير نسل‌ها توضیح داد.

در ادامۀ همایش، مدیر عامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه، پروسۀ تحقيقاتی و عملياتی جايگاه‌سازی مجدد بيمه دی كه در كلينيک برند و واحد تحقيقات آژانس تبليغاتی بادكوبه انجام شده بود را تشريح كرد.

در همين راستا، نمايندگان محترم به دعوت سخنران در مباحث مشاركت و نظرات خود را مطرح كردند و روند سخنرانی به شکل تعاملی و با گفتگو پیش رفت.

photo_2016-06-07_16-06-26در انتهای مراسم، بابک بادکوبه به پرسش‌های نمایندگان بیمه دی در مورد تبلیغات اخیر بیمه دی پاسخ داد.

مدیر عامل بیمه دی در این مراسم که مدیران ارشد و نمایندگان شهرستان‌های کل کشور در آن حضور داشتند، به کمپین بیمۀ دی در آژانس تبلیغاتی بادکوبه و دستاوردهای این بیمه پس از اجرا شدن مرحله نخست این کمپین اشاره کرد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)