جشنواره بین‌المللی خلاقیت کن 2017

جشنواره بین‌المللی خلاقیت کن ۲۰۱۷

امسال نیز مانند سال‌های گذشته، آژانس تبلیغاتی بادکوبه در قالب تیمی از واحدهای مختلف و با ارائه دو پروژه در جشنواره بین‌المللی خلاقیت کن حضور دارد.

Cannes-Badkoobeh 05

جشنواره بین‌المللی خلاقیت کن هر ساله در ماه ژوئن در شهر کن فرانسه به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره‌های تبلیغات دنیا برگزار می‌شود تا در طی آن بهترین تبلیغات در حوزه‌های مختلف مورد سنجش و بررسی قرار بگیرند. قدمت این جشنواره به دهه ۴۰ میلادی برمی‌گردد و بخش‌های مختلفی دارد. بخش‌های مربوط به آگهی چاپی و محیطی، رسانه، آگهی رادیویی، طراحی، روابط عمومی، کارگردانی فیلم، اثربخشی خلاقانه، سرگرمی و محتوای موبایلی و بخش نوآوری. همچنین از دهه ۹۰ میلادی، برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی و سمینارهایی به این جشنواره اضافه شده است.

امسال، جشنواره خلاقیت و تبلیغات کن از ۲۷ خرداد تا سوم تیر برگزار می‌شود و با توجه به راه‌یابی دو اثر از بادکوبه به این جشنواره، تعدادی از اعضای تیم بادکوبه از جمله از واحدهای دیجیتال، ایده‌پردازی، امور مشتریان به این جشنواره رفته‌اند. ویدئو وایرال «با ریشه‌هایت بمان» کمیته امداد امام خمینی و کمپین دیجیتال لوازم خانگی کن با حضور کیمیا علیزاده دو اثر راه‌یافته از آژانس تبلیغاتی بادکوبه به این جشنواره هستند.

در انتها می‌توانید این دو پروژه را مشاهده کنید.

کمپین دیجیتال کن

ویدئو وایرال با ریشه‌هایت بمان

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)