آگهی تلویزیونی فامیلا برنده شاهین طلایی از دومین جشنواره تبلیغات

آگهی تلویزیونی فامیلا برنده شاهین طلایی

آگهی تلویزیونی فامیلا با نام «خودشو نمی‌گیره» توانست در دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران برنده شاهین طلایی در بخش آگهی‌های تلویزیونی شود.

bnr

دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه برگزار شد. در این دوره، آژانس تبلیغاتی بادکوبه توانست در ۶ بخش مختلف برنده شاهین‌های رنگارنگ جشنواره شود. یکی از شاهین‌های طلایی بادکوبه نیز به آگهی تلویزیونی «فامیلا» رسید. در این مطلب به معرفی این آگهی می‌پردازیم.

درباره فامیلا

از ابتدای سال ۱۳۸۴، برند فامیلا با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی ایران شد و توانست به تدریج محصولاتی مانند رب گوجه‌فرنگی، تن‌ماهی، سس‌کچاپ، روغن‌زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را هم به سبد غذایی خود اضافه کند.

سال ۱۳۸۸ بود که فامیلا در جهت تکمیل سبد غذایی خود، چهار روغن خوراکی (آفتاب‌گردان، سرخ‌کردنی،کانولا و ذرت) و دانه‌های زیتون همراه با انواع مغزهای فلفل، سیر و بادام را وارد بازار کرد.

آغاز همکاری برند فامیلا با آژانس تبلیغاتی بادکوبه نیز به فرودرین سال ۱۳۹۴ می‌رسد. یعنی همان وقتی که تولید انواع روغن خوراکی در فامیلا کلید زده شد. در این مدت بادکوبه عهده‌دار فعالیت‌های ارتباطی مربوط به روغن‌های فامیلا و همچنین تن ماهی فامیلا بوده است. در اینجا می‌توانید آگهی‌های تلویزیونی روغن فامیلا را مشاهده کنید.‏

 1

خودشو نمی‌گیره

آگهی تلویزیونی «خودشو نمی‌گیره» نمونه‌ای از آگهی‌های موزیکال مبتنی بر استراتژی ارتباطی است‎.

پس از مطالعه و تحقیق در مورد کالا مشخص شد که این روغن دارای ویتامین‎ E ‎و امگا ۶ بوده و برای ‏پیشگیری از سرطان، کنترل قند خون و درمان بیماری‌های پوستی مناسب است. همچنین روغن ذرت در ‏شرایط محیطی مختلف مانند سرما، حالت مایع خود را از دست نمی‌دهد و اصطلاحاً «نمی‌بندد» یا «نمی‌ماسد»؛ ‏برخلاف خیلی از روغن‌های دیگر که حتی در طبقه‌های فروشگاه‌ها هم حالت مایع خود را از دست می‌دهند. این «بسته ‏شدن» بر روی غذای پخته‌شده نیز مشهود است.

‏‎بنابراین ایدۀ اصلی کمپین فامیلا متوجه کلسترول شد. رسوب کلسترول (روغن) باعث بسته شدن رگ‌ها می‌شود. از ‏سوی دیگر روغن‌های ذرت نه‌تنها فاقد کلسترول بوده بلکه کاهندۀ آن هستند. پس بادکوبه از ‏رابطه میان بسته شدن روغن در محیط بیرون و مشکلات عروقی ناشی از مصرف کلسترول استفاده کرد. ‏

با توجه به این موضوع که روغن جزء گروه محصولات‎ FMCG ‎است و نیاز به انتقال یک پیام بهداشتی دارد؛ ‏نتیجه ایده‌پردازی آژانس تبلیغاتی بادکوبه، ساخت آگهی با تم موزیکالی بود که هم جذابیت و اثربخشی بیشتری دارد و هم موضوع سلامتی را با لحن ‏صمیمانه مطرح می‌کند‎.‎‏

در ادامه می‌توانید آگهی تلویزیونی روغن ذرت فامیلا را مشاهده کنید.‏

فضای قالب آگهی مبتنی بر جلوه‌های ویژه است و بخش زیادی از آن پس از تصویر برداری روبه‌روی پرده سبز ساخته شده است. در ادامه می‌توانید پشت صحنه تولید آگهی را نیز مشاهده کنید.

در ویدئوی زیر هم می‌توانید نسخه مربوط به جلوه‌های ویژه این آگهی را مشاهده کنید.

عوامل تولید آگهی

مدیر امور مشتریان: پویا ایراندوست

سرپرست امور مشتریان: منیژه نیکخواه
مدیران پروژه: مینا رضایی، مهرنوش حسنی
ایده‌پردازی: رضا سعیدی، رضا دلاور
نویسنده: رضا سعیدی
مدیر ارشد ایده‌پردازی و خلاقیت: پویا بادکوبه
کارگردان: امیرعلی نوایی
مدیر تولید: محمد سعیدی
مدیر فیلم‌برداری: حسین جلیلی
طراح لباس: آیلین حسینیان
طراح صحنه: یاشار شیر محمدی
دستیار کارگردان: رضا اکبری
عکاس و فیلم‌بردار پشت صحنه: سهند مشاور
مدیر تدارکات: بهروز احمدی
اجرای دکور: فواد محجوب، امید رفیعی
گریمور: فیروزه پرچمی، مهرناز بیات
بازیگران: رامبد کمالی، سمانه شادمانی، فرناز فربد، مهسا علیخانی
تدوین: سپیده ادیب زاده
ویژوال: محمد ثانی فر

موسیقی: حمید خنجری
نریتور: فاطمه آل عباس

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)