با بیلبورد حرف بزنید و برنده سفر به کوهستان‌های سوئیس شوید.

با بیلبورد حرف بزنید و برنده سفر به کوهستان‌های سوئیس شوید.

چه احساسی خواهید داشت اگر یک بیلبورد در خیابان شروع به صحبت کردن با شما کند؟ مسافران یک ایستگاه قطار در زوریخ در مدت زمان اجرای یک کمپین تبلیغاتی با بیلبوردی مواجه شدند که در آن یک مرد کوهستانی در حال گفت و گوی ویدیویی با افراد مختلف است. افرادی که با این مرد گفت‌و گو می‌کنند این شانس را خواهند داشت که یک بلیط رایگان قطار به یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های جهان دریافت کنند.

mountain-man-2

گردشگری Graubünden در واقع با ایجاد این بیلبورد منحصربه‌فرد قصد داشته تا آگاهی مردم را نسبت به این شهر به عنوان «یکی از بهترین مقصدهای تعطیلات در سوئیس» افزایش دهد. این بیلبورد به صورت تصادفی برخی از مسافرین ایستگاه زوریخ را به لذت بردن از یک تعطیلات کوتاه در کوهستان‌های Graubünden دعوت می‌کند. در واقع در این بیلبورد یک بلیط رایگان سفر کوتاه برای یک بعداز ظهر پیشنهاد می‌شود که با آن افراد می‌توانند به شهر کوچک Vrin بروند و در آنجا مرد کوهستانی را ملاقات کنند. مرد کوهستانی که از یک مکان دیدنی از طریق ویدیو چت به بیلبورد متصل شده، خودش با مردم در ایستگاه صحبت می‌کند. مردم وقتی متوجه می‌شوند با یک فرد واقعی در بیلبورد مواجه هستند هیجان‌زده می‌شوند. مرد کوهستانی حتی گاهی با مدیران یا دبیران این مسافران تماس می‌گیرد تا مطمئن شود که آنها حتما می‌توانند در این سفر کوتاه شرکت کنند.

Graubunden-3

بعد از ملحق شدن مسافرین دعوت شده به مرد کوهستانی، حالا آنها هم در بیلبورد ظاهر می‌شوند و برای مسافرین دیگر حاضر در ایستگاه زوریخ دست تکان می‌دهند.

اگر یک بیلبورد شما را به یک سفر کوتاه دعوت کند، این دعوت را می‌پذیرید؟

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)