چاپگر KFC برای ثبت خاطرات

KFC «سطل خاطرات» را برای ثبت خاطراتتان به شما ارائه می‌کند!

KFC تصمیم گرفت تا شصتمین سالگرد تاسیس خود در کانادا را به شکلی ویژه جشن بگیرد و تک تک خاطرات همۀ این سالها را گرامی بدارد. بنا به گفتۀ KFC کانادا، «بعضی از بهترین خاطرات ما درست وقتی دور هم نشسته‌ایم و یک سطل مرغ سوخاری را با هم قسمت می‌کنیم شکل گرفته‌اند»، به همین خاطر آنها «سطل خاطرات» را درست کردند تا مشتریان را دعوت به خاطره‎سازی بیشتر کنند!

حالا بر اساس همین ایده، KFC با کمک آژانس تبلیغاتی Grip Limited سعی کرد شیوه‌ای جالب و خاص برای بزرگداشت حضور ۶۰ ساله‌اش در کانادا پیدا کند. این تلاشها به ایده یک سطل ابتکاری برای مرغ‌های سوخاری KFC منجر شد: یک چاپگر عکس در پوشش سطل مرغ سوخاری که عکس‌ها و خاطرات جدید شما را فوراً چاپ می‌کند. یک سطل خلاقانه و چاپگر!

KFC--Memories-Bucket-campaign1_r

KFC سطل خاطرات را برای ثبت خاطراتتان به شما ارائه می‌کند!

به همین راحتی آنها یک چاپگر بلوتوث عکس‌های پولاروید را زیر سطل واقعی مرغ سوخاری نصب کردند تا مشتریان بتواند عکسهایی که با دوربین گوشی تلفن همراه خود می‌گیرند را بلافاصله چاپ کنند. همان طور که در ویدیو هم نشان داده شده، یک گروه از دوستان که در حال لذت بردن از مرغ‌های سوخاری خود هستند، می‌توانند به راحتی یک عکس جالب بگیرند و ظرف چند ثانیه چاپش کنند و روشی جدید برای خاطره‌سازی داشته باشند. با این کار خاطره‌ها بیشتر دوام می‌آورند و سطل مرغ سوخاری KFC هم بیشتر در یادها باقی می‌ماند.

این کمپین تبلیغاتی بر قدرت احساسات و اهمیت عاطفی خاطرات برای افراد تکیه می‌کند، خصوصاً وقتی پای خاطرات عالی در میان باشد که نمی‌خواهند فراموششان کنند. عکس‌های چاپ شده شاید دیگر خیلی متداول نباشند اما هنوز هم یک نماد فیزیکی و قابل لمس از خاطرت به حساب می‌آیند که می‌توانید واقعاً در دست بگیرید و تا همیشه برایتان عزیز باشد. KFC با این کار به مشتریانش یادآوری کرد که وقتی همراه دوستان‌شان از خوردن مرغ سوخاری‌ لذت می‌برند، اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد که باعث شود احساس خیلی بهتری هم پیدا کنند. عشق، مثبت‌اندیشی و احساسات زیبا همه با هم در لحظات خوب جمع می‌شوند و می‌توانید تا ابد پیش خودتان نگه‌شان دارید.

KFC--Memories-Bucket-campaign2_r

عکس بگیرید و با چاپگرهای KFC چاپشان کنید

این کمپین یک موفقیت برای KFC کانادا بود چون مشتریان زیادی دنبال خریدن «سطل خاطرات» بودند و در انتها متوجه می‌شدند که این سطل فروشی نیست اما KFC قصد دارد بیشتر از اینها طرفداران وفادارش را خوشحال کند.

هشتگ Happy60KFC# برای این کمپین در نظر گرفته شد و مشتریان بی‌شماری از سراسر دنیا پیام‌ها و نظرات مثبت خود را ارسال کردند و دلشان می‌خواست آنها هم می‌توانستند حین خوردن مرغ سوخاری، خاطره خوبشان را ثبت کنند. این ایدۀ خلاقانه پوشش رسانه‌ای زیادی را هم به خود اختصاص داد و باعث شد برندهای رقیب به فکر ایده‌های بیشتری برای کمپین‌های بعدی خود باشند!

KFC--Memories-Bucket-campaign3_r

سطل خاطرات KFC

نظر شما دربارۀ «سطل خاطرات» و رابطه‌ای که با برند برقرار کرده چیست؟

منبع: Creative Guerrilla Marketing

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)