کمپین کوکاکولا برنده شیر نقره ای جشنواره کن

اولین کمپین تلوزیونی شخصی کوکاکولا برنده شیر نقره‌ای جشنواره کن

کوکاکولا که اولین کمپین شخصی تلوزیونی را در سال گذشته برگزار کرده بود، برنده شیر نقره‌ای جشنواره خلاقیت شیرهای کن در بخش استفاده از رسانه شد.
این کمپین که اولین بار در انگلستان شروع شد به این شکل بود که در ابتدا هرکس می‌توانست یک بطری کوکاکولا با اسم خود یا کسی که دوست دارد نوشابه خود را با او شریک شود، داشته باشد.

coke-final-2

هرکس می‌توانست یک بطری کوکاکولا با اسم خود یا کسی که دوست دارد نوشابه خود را با او شریک شود، داشته باشد

ابتدا خود شرکت بطری‌های نوشابه‌ای را با اسم‌های مرسوم در انگلستان ساخت و آن‌ها را در فروشگاه‌ها، به صورت آنلاین و دستگاه‌های فروش اتوماتیک عرضه کرد. نام‌های دیگر نیز در سایت قابل سفارش هستند. در مرحله بعد این کمپین با گرفتن اطلاعات کم در سایت، ویدیوهایی برای هر شخص ساخت و در پلتفرم ۴oD نمایش گذاشت. افراد با دیدن تبلیغات با اسم خودشان شگفت‌زده می‌شدند و در شبکه‌های اجتماعی مختلف احساس شادمانی خود را بعد از دیدن این تبلیغ به اشتراک می‌گذاشتند.

چرا این کمپین برنده شد؟

این کمپین با ۴ میلیون ویدیو تبلیغاتی شخصی ساخته شده اولین کمپینی است که در آن تبلیغات تلوزیونی به صورت شخصی برای افراد به نمایش گذاشته شد. این کمپین ۱۱ میلیون بیننده در Youtube داشت. میزان به خاطر سپردن این تبلیغ در میان مردم ۷۱ درصد بود و میزان فروش پس از این کمپین ۲۴ درصد افزایش یافت.

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)