چهره‌های ایرانی جشنواره خلاقیت کن 2017

چهره‌های ایرانی جشنواره خلاقیت کن ۲۰۱۷

در جشنواره کن امسال تعداد زیادی سخنران ایرانی‌الاصل هم حضور دارند که ما به چند نفر آنها اشاره می‌کنیم.

علی پارسا

05 (2)

علی کارآفرین و مهندس است. او شرکت سیرکل را اداره می‌کند که با سه هزار کارمند و درآمد سالانه ۲۰۰ میلیون پوند در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین فعالان اروپایی مشارکتی با پزشکان است. او این شرکت را در طول رکود اقتصادی ایجاد کرد. علی پارسا توسط تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ کارآفرین برتر جهان انتخاب شده و در اوایل دوران کار حرفه‌ای خود نامزد دریافت جایزه سلطنتی برای کارآفرینان جوان نیز شده است. علی پارسا دکترای فیزیک مهندسی دارد و یکی از سفرای دفتر کابینه بریتانیا نیز است.

فائز صمدی

03 (2)

او مدیر بازاریابی کمپین آسیا و اقیانوسیه است که یک نشریه پیشرو در زمینه بازار تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات است. او پیش از این مدیرعامل PRWeek Asia بود، و همچنین بررسی اخبار حقوقی و تجاری پنجاه ساله در لندن و سنگاپور را در کارنامه خود دارد. قبل از آن، او خبرنگار ورزشی روزنامه‌های ملی در انگلستان نیز بوده است.

شهرزاد رفعتی

02 (2)

شهرزاد رفعتی، موسس و مدیر عامل شرکت BroadbandTV، یکی از شرکت‌های برجسته بین‌المللی سرگرمی‌های دیجیتال و سومین مالک بزرگ نمایش‌های ویدیویی در سراسر جهان است. او به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد خلاق در زمینه کسب و کار شناخته می شود و به طور گسترده‌ای در فضای آنلاین ویدئویی چهره شناخته شده‌ای است. شهرزاد با ارائه مدل‌های پیشرو که باعث ایجاد ارتباط  میان شرکت‌های بزرگ رسانه‌ای و طرفداران آنها شد و ارائه استعدادهای خلاقانه برتر در ویدیوی آنلاین، باعث شد که BroadbandTV به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کند، به‌طوری که ویدئوهای ارائه شده این شرکت به میلیاردها بازدید ماهیانه برسند.

آرمان علیزاد

ad-05

آرمان علیزاد که در سال ۱۹۷۱ در تهران به دنیا آمد؛ در فنلاند بزرگ شده و زندگی می‌کند. او که خیاط و گزارش‌گر معروفی در کشور فنلاند است در سال ۲۰۰۹ با ساخت فیلم مستندی به نام آرمان را بکش یا آرمان وارد می‌شود؛ توانست در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به شهرت برسد. آرمان علیزاد که خود بازیگر این مستند است، در طول این فیلم به کشورهای متعددی سفر کرده و هنرهای رزمی مختلف را نزد استادان آن رشته می‌آموزد.

او در مورد مد، مردم و تبلیغات در جشنواره کن سخنرانی کرد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)