پنج چهره معروف و جوان دنیای تبلیغات جهان

پنج چهره معروف و جوان دنیای تبلیغات جهان

عرصه تبلیغات و بازاریابی با سرعت زیادی در حال رشد است. این سرعت چنان زیاد است که این صنعت، در هر مرحله دستخوش تغییرات و نوآوری‌ می‌شود. علاوه بر این نحوه ارتباط برندها با مشتریان خود نیز روز به روز متنوع‌تر و پیچیده‌تر شده و با ورود تکنولوژی‌هایی نظیر اینترنت، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی رسیدن به سرعت حرکت و پیشرفت در تبلیغات سخت‌تر شده است. به همین دلیل لزوم ورود افراد جوان و ذهن‌های خلاق به این عرصه از  اهمیت زیادی برخوردار است. این افراد نه تنها از توانایی‌های خود در جهت پیشبرد تبلیغات استفاده می‌کنند بلکه با معرفی ابزارها و روش‌های مبتکرانه دائما در حال ایجاد تغییر و تحول این صنعت هستند. وب سایت فوربز براساس تحقیقی که بر روی افراد فعال در عرصه تبلیغات انجام داده، لیستی از افراد موفق و تاثیزگذار این صنعت را که کمتر از ۳۰ سال سن دارند معرفی کرده است.

در این‌جا پنج چهره برتر این لیست را به شما معرفی می‌کنیم.

  • برونو آتوره از شرکت اورو

او که ۲۷ سال سن دارد و با استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوای تصویری، تاثیرگذاری تبلیغات شرکت خود را به میزان ۸۱ درصد افزایش داده است.

  • ترویس چیمبرز

۲۹ ساله و کارمند سابق شرکت کریسپین پورتر-بوگوسکی که در آن مدیریت استراژی تبلیغ معروف هواپیمایی ترکیش با حضور لیونل مسی و کوبی براینت را بر عهده داشته است.

او در سال ۲۰۱۴ شرکت رسانه‌ای چیمبرز را افتتاح کرده که تمرکز اصلی‌اش بر روی ساخت ویدیوهای اجتماعی است.

  • شرلی چن، موسس استارت آپ “ناراتیو”

او با استفاده از هوش مصنوعی به افزایش بازدید محتوای آنلاین کمک می‌کند.

  • کریستینا و روکو بالداساره

این دو در کنار هم شرکت “زبرا”در میامی را افتتاح کرده‌اند. هم‌چنین نام این دو نفر را می‌توان در لیست برترین کارآفرینان سال ۲۰۱۶ نیز یافت. شرکت زبرا که در میان پردرآمدترین شرکت‌های عرصیه تبلیغات نام گرفته، به فعالیت در زمینه تبلیغات در شبکه‍‌های اجتماعی می‌پردازد.

  • کانوی ۲۹ ساله و موسس شرکت “وی ان تانا” در سال ۲۰۱۲

او در زمینه تبلیغات هولوگرامی فعالیت می‌کند. شرکت وی تا حدی موفق بوده که امروزه پپسی، بنز، مایکروسافت، دیزنی و نایک از جمله مشتریان شرکت او به حساب میایند.

برای آشنا شدن با سایر افراد این لیست، می‌توانید به وب‌سایت فوربز مراجعه کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)