اخبار آژانس‌های تبلیغاتی، کمپین ها و تبلیغات مهم هفته در یک نگاه

آخرین اخبار صنعت تبلیغات- پادکست شماره ۱۱

هر هفته اخبار مهم در ارتباط با تبلیغات، آژانس‌ های تبلیغاتی، کمپین‌های اثربخش تبلیغاتی، اخبار شرکت‌های مهم در جهان و … در قالب یک فایل صوتی در ویلاگ آژانس تبلیغاتی بادکوبه قرار می‌گیرد. اخبار این هفته را در ادامه با هم می‌خوانیم.

خبر اول درباره ضوابط و مقررات پذیرش و پخش آگهی‎های تلویزیونی و رادیویی در سال ۱۳۹۵ است.
ضوابط و مقررات جدید برای سال ۱۳۹۵ به تازگی اعلام شده و تغییراتی در آن به وجود آمده، به طور مثال رده‌بندی انواع تبلیغات پیش از این به صورت گروه‌های الف، ب و جیم انجام می‌شد که طبق ضوابط جدید دسته‌بندی‌های بسته‌ای، ثانیه‌ای و تعدادی هم به گروه‌های قبلی اضافه شدند. تغییر دیگری که در حداقل زمان آگهی‌های تلویزیونی صورت گرفته و حداقل زمان مجاز برای تیزر تلویزیونی که قبلاً ۱۵ ثانیه بود حالا به ۱۰ ثانیه کاهش پیدا کرده است. اضافه پخش بین‎رسانه‌ای تلویزیون و طرح تشویقی پخش استانی هم از تغییرات تازه ضوابط هستند.قابل ذکر است که قبلاً نرخ برگشت کارمزد آژانس های تبلیغاتی هم طبق ضوابط جدید دستخوش تغییر شدند. برای اطلاع از آخرین تغییرات ضوابط و مقررات پذیرش آگهی‌ها می‌توانید به وب سایت آژانس تبلیغاتی بادکوبه، بخش برنامه‌ریزی رسانه که زیرمجموعه توامندی‌هاست مراجعه کنید و یا روی لینک زیر کلیک کنید.
[divider]

خبر دوم درباره سامسونگ ۸۳۷ است.
داستان رویارویی‌های سامسونگ و اپل تمومی ندارد. هفته گذشته سامسونگ فروشگاهی افتتاح کرد که خیلی هم فروشگاه نیست! سامسونگ ۸۳۷، نام ساختمانی در شهر نیویورک است که شما نمی‌تونید از آن چیزی بخرید! اما در عوض یک قطب بزرگ بازاریابی برای سامسونگ به حساب می‌آید و شاید پاسخی به اپل استور. مدیر ارشد بازاریابی این شرکت در آمریکای شمالی گفته است «چیزی که ما درست کردیم شبیه یک زمین بازی برای مردم است تا بتوانند با تکنولوژی سامسونگ، محصولات و خدمات ما به شکلی تعاملی و تاثیرگذار ارتباط برقرار کنند. این کار به مشتریان اجازه می‌دهد تا شخصاً برند رو تجربه کنند و دیدگاه ملموس‌تری داشته باشند. به نظر می‌رسد چنین مراکزی به تدریج می‌توانند جای فروشگاه‌های عادی را بگیرند و به ابزار اصلی برند برای ارتباط با مشتریان هدفشون تبدیل شوند.

adnews
[divider]

خبر آخر هم درباره دومینوز پیتزا و خودروی جدید تبلیغاتی‌اش است.
دومینوز به تازگی تبلیغاتی را آغاز کرده برای کالایی که مشتریانش نمی‌توانند بخرند! این رستوران زنجیره‌ای کمپینی جالب و سرگرم‌کننده برای خودروهای توزیع و دلیوری غذاهاش راه انداخته و ویژگی‌های این خودرو را به شکلی طنز معرفی می‌کند. هنوز خیلی زود است که بتوان نتیجه گرفت آیا این ماشین‌های کوچک با ظاهر منحصر به فرد، تاثیر چشمگیری بر فروش این رستوران دارن یا نه. اما چیزی که روشنه، اینه که این ماشین‌ها کم کم دارن مورد توجه قرار می‌گیرند. از ابتدای کمپین تا حالا ۹۷ دستگاه خودروی دلیوری دومینوز در خیابانها مشغول خدمات‎رسانی شدند و تقاضای زیاد باعث شده تا دومینوز تصمیم بگیرد ۵۰ ماشین دیگه رو هم امسال وارد چرخه توزیع غذاش کند. این کمپین نشون می‌دهد که چطور برندها می‌توانند با تمرکز بر چیزی به غیر از کالا یا محصولاتشان، توجه مشتری‌ها را جلب کنند.
[divider]

فایل صوتی آخرین اخبار صنعت تبلیغات هفته اول اسفند ماه:

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)