مجموعه Creative Data – جشنواره خلاقیت کن ۲۰۱۷

مجموعه Creative Data – جشنواره خلاقیت کن ۲۰۱۷

اطلاعات خلاقانه باید به وضوح نشان دهند که نحوه اجرای تبلیغات، تفسیر، تجزیه و تحلیل یا استفاده از اطلاعات به چه صورت بوده است. بنابراین استفاده از اطلاعات در ایده‌پردازی و نتایج به دست آمده از آن باید کاملا روشن و مشخص باشد.

۱-خلاقیت ارتقاء داده شده

کمپین های خلاقانه از طریق استفاده از اطلاعات یا روش‌های ارائه شده، از جمله شخصی‌سازی، تعامل و ارتباط که موجب افزایش موفقیت در کار شده باشد. این افزایش باید به طور قابل‌توجهی تجربه و نتیجه‌گیری مشتری را بهبود بخشیده باشد.

۲-هدایت داده‌ها

استفاده خلاقانه یا تفسیر اطلاعات برای ارائه هدف‌مند و موثر. ورودی ها باید نشان دهند که چگونه داده‌ها به هدف برنامه‌ریزی کمک می‌کنند یا یک بینش کلی جزئی را به وجود می‌آورند که به تعیین هدف، پیام تبلیغاتی کمک کرده است، همچنین اجازه شخصی‌سازی بهتر یا افزایش موقعیت تجاری در بازار را می‌دهد.

۳-اطلاعات مربوط به محصول مصرفی

محصولاتی که با استفاده از اطلاعات و تحقیقات توسعه یافته باشند.

۴-داستان

کمپین‌هایی که در آن داده‌ها به داستان نام تجاری و قدرت‌مندتر شدن آن کمک کرده‌اند.

۵- تجسم داده

تجسم خلاقانه از داده‌ها. شامل ساده‌سازی داده‌های پیچیده برای دسترسی به یک مصرف‌کننده، زیباسازی داده‌ها و سایر تجسم‌هایی که منجر به تغییر در رفتار مصرف‌کننده می شود. شامل، آنلاین پویا، استاتیک، تعاملی یا زمان واقعی infographics و تجسم آنلاین مانند نصب و راه‌اندازی بصری و فعال‌سازی.

۶-تکنولوژی

از جمله مدل‌ها، ابزارها، سیستم‌عامل‌ها، برنامه‌ها و الگوریتم‌ها اما نه محدود به آنها. باید به وضوح نشان دهند که چگونه تکنولوژی اطلاعات کمپین را بهبود می‌بخشد.

۷- استفاده از داده‌های زمانی واقعی

داده‌های ایجاد شده یا استفاده شده در زمان واقعی که محتوای دینامیکی را فراهم می کند یا ارتباط رو به رشد مصرف‌کننده را فراهم می‌کند.

۸- راه‌حل اطلاعات به کسب و کار

برای داده‌هایی که برای حل مشکلات B2B در یک راه خلاق یا منحصر به فرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مورد چالش های B2B خاص و ارائه شواهدی از چگونگی برطرف شدن این مشکلات. ابزار، سیستم‌عامل، الگوریتم‌ها و برنامه‌های کاربردی برای گرفتن اطلاعات، تحقیق و تجزیه و تحلیل.

۹-داده‌های اجتماعی

تفسیر خلاقانه داده‌ها به طور خاص از سیستم‌عامل‌های اجتماعی ایجاد شده است تا هدف، تعامل یا ایجاد ارتباط با یک مخاطب خاص یا جامعه باشد. داده‌های به دست آمده از طریق استفاده استراتژیک از داده‌های اجتماعی و روش‌های مرتبط با آن در نظر گرفته خواهد شد.

۱۰-مجموعه داده‌ها و تحقیقات خلاق

تحقيق مبتنی بر داده‌ها (از جمله تحقیقات بازار)، جمع‌آوری داده‌ها یا تجمیع داده‌ها، به منظور ارائه راهکار قوی‌تر.

۱۱-ادغام داده‌ها

شرکت‌کنندگان در این بخش باید به وضوح نشان دهند که چگونه جریان داده‌های متفاوت برای ایجاد بینش‌های جدید از برنامه‌ریزی تا تحویل یک کمپین خلاق یا استراتژی مشتری، یکپارچه شده‌اند.

در ادامه تعدادی از برندگان این بخش را با هم می‌بینیم.

۱-«اصلاح کنید»
سیستمی آنلاین برای تشخیص عبارات توهین‌آمیز که در مدارس استرالیا، دانش‌آموزان را مجبور می‌کند پیام خود را قبل از ارسال بررسی کنند.
جایزه طلایی بخش Creative Data جشنواره کن ۲۰۱۷

۲-پیشگیری از سوانح رانندگی
Smart Plates ردیابی که رانندگان جوان، والدین، مربیان و پلیس را به هم وصل می‌کند و همه اطلاعات جاده را به آنها می‌دهد.
جایزه طلایی بخش Creative Data جشنواره کن ۲۰۱۷

۳-به بچه‌ها کمک کنیم

هر روز در آمریکا، هزاران بچه از رفتن به مدرسه می‌ترسند. زیرا آنها یک چیز ندارند: لباس‌های تمیز.

برنده جایزه گرندپریکس بخش Creative Data جشنواره کن ۲۰۱۷

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)