طرح ٦٠ اصل برندسازی شهری توسط آژانس بادکوبه، در جلسه شورای شهر گرگان

در جلسه شورای شهر گرگان صورت گرفت: طرح ٦٠ اصل برندسازی شهری توسط آژانس بادکوبه

شورای اسلامی شهر گرگان، در روز ١٦ آذر سال جاری، میزبان آژانس تبلیغات خلاق بادکوبه بود. در این جلسه که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر گرگان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد، ٦٠ اصل اولیه برندسازی شهری توسط «بابک بادکوبه» مدیرعامل آژانس بادکوبه مطرح شد.

طرح 60 اصل برند سازی شهری توسط «بابک بادکوبه» مدیرعامل آژانس تبلیغات خلاق بادکوبه

طرح ۶۰ اصل برند سازی شهری توسط «بابک بادکوبه» مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه

به گزارس خبرگزاری مهر ، بابک بادکوبه ضمن اشاره به این نکته که برای جذب گردشگر، رونق اقتصادی و افزایش درآمد مردم و شهر، نام هر شهر و استان در کشور باید تبدیل به یک برند شود افزود: برندسازی یکی از روش‌های پر کاربرد در دنیا است و تجربه بین‌المللی آن نشان داده می‌توان با این روش سبب جذب گردشگر و سرمایه‌گذار شد که به تبع آن نقدینگی در شهر افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: مسئولان شهرستانی و استانی و مردم باید به این باور برسند که شهر و استان آن‌ها قابلیت برند شدن را دارد و همانند سایر کشورها جهت کمک به اقتصاد در این راستا قدم بردارند.
بادکوبه اضافه کرد: اصفهان و تبریز از جمله شهرهایی در کشور هستند که در این زمینه به طور جدی فعالیت کرده و اکنون به نتایج مطلوب و دلخواه رسیده‌اند. این مشاور برندسازی و تبلیغات تصریح کرد: با توجه به آداب و رسوم کهن این مرزو بوم وتنوع اقلیمی بستر مناسب برای برندشدن شهر گرگان فراهم است.
وی همجواری شهر گرگان را با کشور ترکمنستان یک امتیاز بزرگ در بحث جذب گردشگر و تجارت خارجی دانست و اذعان کرد: بستر این شرایط طلایی برای کمتر شهری در سطح کشور فراهم است که خوشبختانه شهرستان گرگان نیز از این نعمت بی نصیب نمانده است.
بابک بادکوبه تلاش و مساعدت مسئولین در جهت پیشبرد این اهداف و برنامه ها را ضروری دانست و بیان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی مطلوب این منطقه جهت جذب گردشگر، به سرعت شهر گرگان تبدیل به برند خواهد شد.

اعضای محترم شورای اسلامی شهر گرگان، با استقبال از روش‌های ارائه‌شده و خرسندی از برگزاری این جلسه، آمادگی شهر گرگان را جهت تبدیل شدن به یک برند شهری اعلام کردند.

«بابک بادکوبه» و اعضای شورای شهر گرگان در جلسه بررسی راه‌های برندسازی شهری

«بابک بادکوبه» و اعضای شورای شهر گرگان در جلسه بررسی راه‌های برندسازی شهری

[divider]

مشاهده جزییات خبر در خبرگزاری مهر

مشاهده خبر در پایگاه خبری گلستان ما

مشاهده خبر در خبرگزاری شبستان

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)