سازمان جهانی تبلیغات- آژانس تبلیغاتی بادکوبه

حضور نمایندگان آژانس تبلیغاتی بادکوبه در نخستین گردهمایی سازمان جهانی تبلیغات در ایران

نخستین گردهمایی متخصصین ایرانی عضو سازمان جهانی تبلیغات با حضور نمایندگان بزرگترین مجموعه‌های بازاریابی و تحقیقات و تبلیغات تجاری ایران از جمله آژانس تبلیغاتی تمام‌خدمت بادکوبه  برگزار شد.

سازمان جهانی تبلیغات، از سازمان‌های زیرمجموعۀ سازمان ملل، به عنوان بزرگترین سازمان بین‌المللی مارکتینگ و تبلیغات تجاری، همکاری خود با جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرده است. رسالت این سازمان، استانداردسازی، سازمان‌دهی و ارتقای سطح کمی و کیفی تبلیغات و موضوعات مرتبط با آن در سطح جهان است. این سازمان با بیش از ٧٦ سابقه، اصلی‌ترین مرجع تنظیم استانداردهای بازاریابی و رفتار با جامعه مخاطب تجاری به شمار می‌رود.

در دهه‌های اخیر، IAA با استاندارسازی و تنظیم مقررات در حوزۀ تبلیغات و مارکتینگ به مرجعی مهم و تأثیرگذار در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه تبدیل شده است و هم‌اکنون بسیاری از مجموعه‌های اقتصادی عظیم جهان مانند گوگل، مایکروسافت و… از خدماتIAA  در توسعه بازار بهره می‌برند و با عضویت در آن از استانداردهای حمایتی آن استفاده می‌کنند.

635973583965700749

سازمان جهانی تبلیغات، با پایان مذاکرات هسته‌ای در ایران تحت نظارت هیات امنایی متشکل از مهرنوش شفیعی شهربابکی، سید محمدصادق خرازی، مهدی رحمانیان، رسول صدرعاملی، برنارد عزراییلیان و محمد ماجد فعالیت می‌کند و قصد دارد با آموزش متخصصان ایرانی و فراهم سازی امکان همکاری‌های متقابل بین‌المللی ایران را در مسیر باروری اقتصادی همراهی کند.

در نخستین گردهمایی متخصصین ایرانی عضو سازمان جهانی تبلیغات با اجماع آرای حاضرین، هیئت عالی اجرایی سازمان جهانی تبلیغات در ایران انتخاب شدند. در این جلسه که به هم‌اندیشی درباره فعالیت‌های آینده اختصاص داشت، کمیته‌هایی تخصصی برای اجرای برنامه‌ها و اهداف تشکیل شد و اعضای آن‌ها منسوب شدند.

در این جلسه، بابک بادکوبه، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی تمام‌خدمت بادکوبه، با اجماع آرای حاضرین به عنوان سرپرست کمیتۀ برنامه‌ریزی و مدیریت، محسن رهگذر مدیر کسب‌وکارهای دیجیتال آژانس بادکوبه به عنوان سرپرست کمیتۀ اینترنت و رسانه‌های دیجیتال و علیرضا صفاری مدیر کلینیک برند آژانس بادکوبه به عنوان سرپرست کمیتۀ مدیریت پروژه انتخاب شدند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)