جشنواره خلاقیت کن 2015 - آژانس تبلیغاتی بادکوبه

آغاز جشنواره شیر طلایی کن فرانسه ۲۰۱۵

جشنواره‌ بین‌المللی خلاقیت شیرهای کن از ۳۱ خرداد شروع شده و در روز ۶ تیر ماه پس از معرفی خلاق‌ترین‌ها و اهدای جوایز به آنها به پایان می‌رسد.

در وب سایت رسمی این جشنواره نوشته شده است: ما عقیده داریم خلاقیت نیروی محرکه برای کسب و کارها،تغییرات و رسیدن به هدف است. به همین دلیل است که برگزارکنندگان کمپین‌های خلاقانه در این جشنواره شرکت می‌کنند. ما الهام‌بخش خلاقیت‌های شجاعانه هستیم که مسیر و جریان ارتباطات را تغییر می‌دهند.

کاربران صنعت ارتباطات و تبلیغات خلاق از سراسر جهان گرد هم می‌آیند و ایده‌هایی را به اشتراک می‌گذارند، کسب و کارهایی صورت می‌گیرد و قدرت خلاقیت را در جشنواره شیر کن باهم جشن می‌گیرند.

جشنواره شیر کن فرانسه 2015

ما عقیده داریم خلاقیت نیروی محرکه برای کسب و کارها، تغییرات و رسیدن به هدف است.

در این جشنواره، آژانس‌های تبلیغاتی، برندها، شبکه‌های اجتماعی، جستجو و تکنولوژی و برخی شرکت‌های تولیدکننده حضور دارند. بزرگان تبلیغات با کمپین‌های برندهای مشهوری مثل آدیداس، آمازون، نستله، BMW و .. در این جشنواره شرکت کرده‌اند. در میان نام‌های بزرگ، گوگل، اینستاگرام، مایکروسافت، Adobe، Dell و بسیاری شرکت‌های دیگر در بخش اجتماعی، جست‌وجو و تکنولوژی دیده می‌شود.

بیش از ۱۲ هزار نمایندۀ ۴ هزار شرکت از ۹۰ کشور در طول این جشنواره برای خود یک رویداد از گردهمایی‌های کوچک گرفته تا جشن‌ها و جلسات بزرگ سازمان‌دهی می‌کنند. همچنین، سخنرانی‌ها، کارگاه‌ها و رویدادهایی در زمینه خلاقیت و تبلیغات برگزار می‌شود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)