بادکوبه 20 ساله شد

بادکوبه ۲۰ ساله شد

۲۰ سال برای یک برند زمان کوتاهی است. در این مدت شما در کنار ما حضور داشتید و بهانه ماندگاری ما شدید که این خود اتفاق بزرگی ست اما چون قصد داریم همچنان همراه باقی بمانیم و در به تصویر کشیدن و تحقق آینده شما -آینده‌ای که می‌خواهید آن را خلق کنید- سهم به‌سزایی را ایفا کنیم، پس ۲۰ سال برای ما زمان خیلی کوتاهی ست.

بادکوبه کار خود را در ابعاد کوچکی آغاز کرد اما چون شما را لایق هوش‌مندی و نکته‌سنجی زیادی می‌داند؛ توانست در این مدت با بیش از ۲۰۰ برند ایرانی و جهانی همکاری داشته باشد. ما انتخاب کردیم که نگاه و عملکردمان به تبلیغات، علمی باشد و از دل آن تولیداتی خلاقانه و اثربخش داشته باشیم. گواه ما در این کار استقبال از تولیدات آژانس تبلیغاتی بادکوبه در سطح جامعه و شرکت‌های نام‌آور و قدرتمند موجود در بازار است. مخاطبانی که توانسته‌اند ردپای اهداف خود را در کارهای ما ببینند و به آینده امیدوارتر شوند.

در این راه ما هم از شما که به ما اعتماد کردید، نیرو گرفته‌ایم و نگاهمان وسیع‌تر شده و آینده را شفاف‌تر و جذاب‌تر می‌بینیم. رویکرد ما این است که ماهیت اصلی برند شما را به بهترین شکل به تصویر بکشیم و شما را حتی از آینده‌ای که می‌خواهید برای خودتان خلق کنید، بالاتر ببریم.

نگاهی شفاف، دقیق و روشن به آینده، قرار دادن روراستی و تعهد در سرلوحه کار و تحول زندگی بشر و ارتقای سطح کیفی آن، منش و هدف ماست. ما حالا ۲۰ ساله‌ایم اما شما منتظر بزرگ‌تر شدن و رشد بیشتر ما باشید.

پی‌نوشت:

۱-ما به مناسبت ۲۰ ساله شدنمان قله دماوند را هم فتح کردیم که عکس‌های مربوط به آن را می‌توانید در اینستاگرام بادکوبه ببینید.

badkoobeh

۲-به همین مناسبت یک جشن درون‌سازمانی هم برگزار کردیم که به زودی در موردش با شما صحبت خواهیم کرد. منتظر ما باشید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)