کمپین خلاقانه فورد با هدف استفاده نکردن از تلفن‌ همراه هنگام رانندگی

کمپین خلاقانه فورد با هدف استفاده نکردن از تلفن‌ همراه هنگام رانندگی

به تازگی کمپین‌های تبلیغاتی زیادی در حوزۀ PSA یا به عبارتی اطلاع‌رسانی‌های خدمات عمومی در رابطه با استفاده نکردن از تلفن همراه هنگام رانندگی اجرا می‌شود، اما تعداد کمی از آنها به خوبی کمپین جدید شرکت Ford Motor هستند.
پست‌هایی که آخر هفته گذشته در اکانت رسمی اینستاگرام جهانی فورد منتشر شد، تصاویری را از زاویه دید رانندگان نشان می‌دهد به طوری که قلب معروف اینستاگرام که همان نشانۀ لایک کردن تصویر است، در مرکز تصویر قرار گرفته و باعث شده عابرپیاده‌ای که در معرض خطر است دیده نشود.

ford-instagram-1

این کمپین فوق‌العاده، مفهوم خیلی خوبی دارد و می‌تواند همه را طوری تحت تاثیر قرار دهد که خودشان را در آن لحظات حساس تصور کنند. با جنبۀ تصویری به‌یادماندنی، استفاده درست از قابلیت بصری رسانه و با یک شعار قوی این کمپین تبلیغاتی در ذهن تعداد زیادی از مردم ثبت می‌شود.

ford-instagram-3

ford-instagram-2

Vico Benevides مدیر اجرایی خلاقیت شرکت Blue Hive که تبلیغات فورد را برعهده دارد، در گفتگو با سایت Adweek اینطور عنوان کرده است که «ما می‌خواهیم با یادآوری خطرات استفاده از تلفن‌همراه در هنگام رانندگی، به میان گفت‌وگوهای اجتماعی برویم» . وی همچنین اشاره کرده است که « نشان قلب که افراد را درست وسط خیابان پشت خودش پنهان کرده، تصویر و نماد بسیار خوبی برای انتقال پیام موردنظر ما است. ساده و قدرتمند.»

 منبع: Adweek

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)