کمپین تبلیغاتی خودروهای Smart، داستانی دو نفره‌ در اینستاگرام

کمپین تبلیغاتی خودروهای Smart، داستانی دو نفره‌ در اینستاگرام

smart-instagram-hed-final-2015

در چند سال گذشته، شاهد چند کمپین هوشمندانه بازاریابی بوده‌ایم که برای فعال شدن به دو نفر احتیاج داشته‌اند. کوکاکولا به دفعات از این روش تبلیغات اثربخش استفاده کرده و به این شکل قصد داشته مفهوم «با هم بودن» را که بسیار بر آن تکیه دارد، بیشتر نمایش دهد. برای این کار از کمپین خلاقانه یک دستگاه مجازی خودکار فروش استفاده کردند که فقط برای دو نفر همراه نمایان می‌شد و یا از بطری‌های نوشابه‌ای که فقط با کمک یک بطری نوشابه دیگر باز می‌شدند.

coke-vday-vending-hed-2014_0

کوکاکولا و دستگاه مجازی خودکار فروش که فقط برای دو نفر همراه نمایان می‌شود

coca-cola-friendly-twist-hed-2014

بطری‌های نوشابه‌ کوکاکولا که فقط با کمک یک بطری نوشابه دیگر باز می‌شوند

حالا خودروی اسمارت یک تجربه جالب اینستاگرامی برای دو نفر طراحی کرده و از این طریق مدل ۲۰۱۶ Smart Fortwo را تبلیغ کرده است- خودرویی که از نامش هم متوجه می‌شویم برای دو نفر مناسب است.

اسمارت و آژانس تبلیغاتی Razorfish دو حساب کاربری جداگانه در اینستاگرام ساختند با نام‌های fortwo_jake@ و fortwo_jill@ که هر کدام فقط نیمی از داستان را تعریف می‌کنند. پس از قرار دادن دو دستگاه موبایل در کنار هم، شما و همراه مورد علاقه‌تان می‌توانید داستان «ارتباط گم‌شده بین دو شخصیت» را به همراه تعدادی عکس که جزئیات بیشتری از خودرو را در اختیارتان قرار می‌دهند، دنبال کنید. هشتگ در نظر گرفته شده برای این کمپین، journeyfortwo# است.

تیزر ویدیویی این پروژه را با هم ببینیم:

اندازه Smart Fortwo برای دو نفر عالی است، درست مثل این تجربه اینستاگرامی دو نفره. با استفاده از داستان‌گویی تعاملی، کاربران اینستاگرام باید کنار هم قرار بگیرند و از یک پلتفرم آشنا به شیوه‌ای غیرمنتظره استفاده کنند تا تا داستان برایشان روشن شود.

منبع: Adweek

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)