روزنوشت‌های بابک بادکوبه – پانزده امرداد ۹۳ | وبلاگ آژانس تبلیغاتی بادکوبه

روزنوشت‌های بابک بادکوبه – پانزده امرداد ۹۳

پانزده امرداد نودوسه

امروز جلسه‌ای با يك شركت خارجي صندلي خودرو كودك داشتيم. اين جلسه دوم بود و جلسه اول در آلمان برگزار شده بود. حدود دو ساعت با مدير بازاريابي اين شركت مذاكره داشتيم. ایشان در این سفر از ايران بازديد كرد و طبق انتظار من شگفت‌زده از تهران رفت. معمولا واقعيت تهران با تصوير نمایش شده در رسانه هاي غربي خيلي تفاوت دارد. البته نكته هميشه منفي در تهران، وضعیت رانندگي است كه متأسفانه نشانه سطح آموزش و فرهنگ واقعي يك جامعه و كيفيت قوانين يك كشور است. او كه استاد ماركتينگ است، مثل تمام مشتري‌هاي خارجي خوب مي‌دانست بازار ٧٠ ميليون نفري چه پتانسيل بزرگي دارد، اما نگران شبكه توزيع و تغيير سريع قوانين در ايران بود.

معرفی مفصلی از آژانس تبليغاتي بادكوبه به ایشان انجام شد؛ توضیح کاملی از واحدهاي مختلف و برندهايي كه همراه ما هستند. قدرت ديجيتال ماركتينگ و توليد تيزر و قدرت عجيب رسانه تلويزيون برای ایشان بسیار جذاب بود. قرار بر اين شد تا ترویج و پشتیبانی این برند در خاورميانه و ايران به عهده ما گذاشته شود.

 

«سالاد الويه در يزد»

بله، امروز يك توليد كننده مواد غذايي مهمان ما بود که مهمترين محصولش سالاد الويه است. من مردمان يزد را دوست دارم، چندين سخنراني و آموزش هم در يزد داشتم. «سه نان» و «پيشگامان» از برندهاي يزدي هستند كه با آن‌ها كار كردم. واقعا برندهای عالي هستند. از آنجايي كه آژانس بادكوبه از روز اول کارش براي تبليغ سوسيس و كالباس و چيپس و پفك و نوشابه و سيگار و نوشيدني‌هاي الكي مشاوره تبليغات نمي‌دهد، تيم پذيرش ما نگران پذيرفتن اين برند بود. چون در محصولاتش كمي تا قسمتي كالباس وجود دارد. در نتيجه قرار شد نمونه محصول برای ما ارسال شود تا در صورت برخورداري از كيفيت لازم، افتخار خدمت‌رساني و همكاري داشته باشيم.

يزد، شهري بزرگ با مردماني قابل و برندهاي مشهور است.

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)