تغییر لوگوی گوگل

گوگل بار دیگر لوگوی خود را تغییر داد

این کمپانی مشهور و هوشمند دربارۀ علت تغییر ساختار و طراحی لوگوی گوگل در بلاگ رسمی خود می‌نویسد: «روزی روزگاری گوگل، به عنوان مقصد کاربران، تنها یک راه دستیابی داشت و آن هم کامپیوترهای رومیزی بود. ولی این روزها کاربران گوگل از هر جایی و با هر وسیله‌ای با گوگل در تعامل‌اند: تلفن‌های هوشمند موبایل، تبلت، کامپیوتر رومیزی، انواع اپلیکیشن‌های متنوع، خودرو، تلویزیون و گاهی همۀ این‌ها در یک روز. در این میان کاربران انتظار دارند با هر وسیله‌ای و از هر جایی به گوگل وصل شوند.»

3050613-slide-s-1-googles-new-logo

در این راستا کمپانی گوگل طراحی لوگو و برندینگ خود را تغییر داده است. این تغییر گوگل تنها به لوگوی آن محدود نمی‌شود و ترکیبی است از امکانات جدید مانند میکروفون رنگارنگی که به کاربر امکان برقراری ارتباط صوتی، ضربه زدن و یا تایپ کردن می‌دهد. گوگل اعلام کرده این لوگو و نسخه‌های مختلف آن روی صفحات نمایش دستگاه‌های متفاوت بهتر کار خواهند کرد.

new-google

گفتنی است گوگل این تغییرات را به تازگی اعمال کرده است، یعنی کمی پس از اینکه بسیاری از بخش‌های آن زیر پوشش مدیریت یک شرکت مادر به نام آلفابت قرار گرفت. لوگوی گوگل از سال ۱۹۹۸ چندین بار تغییر کرده و پیش از این طرح جدید، از دو سال پیش تاکنون تغییر نکرده بود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)