16 تبلیغ خلاقانه در ایستگاه‌های اتوبوس

۱۶ تبلیغ خلاقانه و جالب در ایستگاه‌های اتوبوس

امروزه با توجه به سرویس‌ها و محصولات بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انواع مختلف بازاریابی و تبلیغات نقش مهمی را برای برندها ایفا می‌کنند. حالا آژانس‌‌های تبلیغاتی برای تاثیرگذاری بیشتر این تبلیغات را به خیابان‌ها و ایستگاه‌ها برده‌اند اما نه در قالب بیلبوردهای همیشگی.
زمان منتظر ماندن در ایستگاه برای رسیدن اتوبوس، زمان چندان خوشایندی نیست، مگر اینکه این انتظار در یکی از ایستگاه‌های جالب و بامزه باشد. در ادامه ۱۶ تصویر از ایستگاه‌های جالب و تبلیغات خلاقانه در آنها را می‌بینیم که می‌توانند این انتظار را برای شما کمی خوشایندتر کنند. حتی بعضی از این تبلیغات به صورت تعاملی و بسیار سرگرم‌کننده هستند. برخی از برندها ایستگاه‌های اتوبوس را به یک مکان خاص و منتظر ماندن را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل کرده‌اند.

اگرچه، تبلیغات محیطی و به خصوص تبلیغات در ایستگاه‌های اتوبوس ارزان‌ترین راه تبلیغ نیست، اما طراحی‌های خاص و نوع متفاوت تبلیغات در آنها شما را به فکر می‌اندازد و با الهام‌بخشی باعث می‌شود چارچوب‌های ذهنی افراد شکسته شود.

23-And-Creat 48-Fre 48-nd-20 bus-6 bus-7 bus-9 bus-11 bus-14 bus-19 bus-21 bus-61 bus-71 bus-87 Bus-Stop-3 creative-bus-stop-ads-1

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)