آژانس تبلیغاتی McCann

آژانس‌های تبلیغاتی معروف دنیا- McCann

آژانس امروزی McCann نتیجه ادغام دو آژانس پیشگام در سال ۱۹۳۰ در نیویورک است: آژانس H. K. McCann که در سال ۱۹۱۲ و شرکت Erickson که در سال ۱۹۰۲ تاسیس شد. دو اصل اساسی که این شرکت‌ها بر آن تکیه می‌کردند، کار با افراد با تدبیر در این صنعت و پایبندی به اصول اخلاقی در صنعت تبلیغات بود.

mccann

شرکت H. K. McCann از همان ابتدا خودش را به عنوان یک شبکه جهانی با همکاری و هماهنگی مشترک که منابع طراحی را به منظور پیشرفت مشتریان در این شبکه با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند، معرفی کرد. بعد از تاسیس در نیویورک این آژانس به سرعت در سراسر امریکا گسترش یافت و خطی مشی جهانی مشترک خود را آغاز کرد. ابتدا در سال ۱۹۱۵ دفتری در کانادا تاسیس شد، و این گسترش جهانی به این صورت ادامه یافت که در سال ۱۹۲۷ در اروپا، سال ۱۹۳۵ در امریکای لاتین، ۱۹۵۹ در استرالیا و در سال ۱۹۶۰ در آسیا دفاتری تاسیس شد.

McCann-NYC

دفتر مک کین در شهر نیویورک

در طول این راه مک‌کین  در سال ۱۹۵۰ و اوایل ۱۹۶۰ ارتباطات بازاریابی هماهنگ را معرفی و زمینه‌هایی مثل روابط عمومی و ارتقاء فروش را باهم ترکیب کرد و به این‌ترتیب اولین شرکتی بود که یک آژانس هلدینگ را با تاسیس The Interpublic Group of Companies به عنوان شرکت مادر خود ایجاد کرد.

McCann Erickson بسیاری از کمپین‌های مشهور و نمادین قرن اخیر را برگزار کرده است. امروزه این آژانس به عنوان یک حرکت نوآورانه در میان تمام مرزها چه از نظر جغرافیایی، قوانین و چه از نظر چگونگی روابط مشتریان، به هدایت صنعت تبلیغات به عنوان یک موجودیت واحد ادامه می‌دهد.
خانواده مک‌کین اریکسون حالا به یکی از بزرگترین و یکپارچه‎ترین و هماهنگ‌ترین شبکه‌های جهانی بازاریابی نبدیل شده است.

london_McCann_20

دفتر مک‌کین در شهر لندن

مک‌کین اریکسون ۱۸۰ دفتر در بیش از ۱۲۰ کشور جهان و فهرستی از مشتریان جهانی برجسته و برندهای مشهور دنیا دارد.
این آژانس ماموریت خود را به این شکل تعریف می‌کند: «مک‌کین برندها را برای تغییر مثبت به پیش می‌راند»
از مشتریان معروف این آژانس می‌توان به American Airline ، Chevrolet، Master Card، مایکروسافت و کوکاکولا را نام برد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)