آژانس‌های تبلیغاتی معروف دنیا – Saatchi&Saatchi

آژانس‌های تبلیغاتی معروف دنیا – Saatchi&Saatchi

Saatchi&Saatchi یک شبکه ارتباط جهانی و یک آژانس تبلیغاتی با ۱۴۰ دفتر در ۷۶ کشور است و بیش از ۶۵۰۰ پرسنل دارد.

دفتر ساچی اند ساچی در بانکوک (تایلند)

دفتر ساچی اند ساچی در بانکوک (تایلند)

این آژانس در سال ۱۹۷۰ ابتدا در لندن تاسیس شد اما دفتر اصلی آژانس حالا در شهر نیویورک امریکا است.

شرکت اصلی و اولیه این گروه از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۴ با نام Saatchi & Saatchi PLC شناخته می‌شد و تا سال ۲۰۰۰ در لیست بورس اوراق بهادار نیویورک بود و از سال ۲۰۰۵ خصوصی شد.

Saatchi&Saatchi توسط برادران ساچی، Maurice و Charles تاسیس شد. هرچند برادران ساچی پیش از این کار خود را شروع کرده‌ بودند. چارلز به عنوان کپی رایتر در دفتر Benton & Bowles در نیویورک کار می‌کرد و آنجا با یک مدیر هنری به نام Ross Cramer آشنا شد . این دو در سال ۱۹۶۷ در لندن تیمی با عنوان مشاوره خلاق CramerSaatchi تشکیل دادند که بعدها باعث پیدایش آژانس Saatchi&Saatchi شد. این دفتر مشاوره شروع به استخدام کارمندان کرد و به شکل مستقیم با مشتریان در ارتباط بود. تبلیغ آموزشی “Pregnant Man” برای شورای آموزش بهداشت برای اولین بار توجه‌ها را به سمت این آژانس جلب کرد.

برادران ساچی (موریس و چارلز) موئسسان آژانس ساچی اند ساچی

برادران ساچی (موریس و چارلز) موئسسان آژانس ساچی اند ساچی

اعتقاد این آژانس جهانی این است که : ما فقط یک ماموریت برای انجام دادن نداریم، ما یک هدف داریم. بیشتر شرکت‌ها برای خودشان ماموریت‌هایی تعیین می‌کنند تا آن را به سرانجام برسانند، ما به جای ماموریت هدف تعیین می‌کنیم.

نمایی از یکی از دفاتر ساچی اند ساچی

نمایی از یکی از دفاتر ساچی اند ساچی

رویای الهام‌بخش ما این است که برای ایده‌های خلاقانه که قادر هستند جهان را تغییر دهند و کسب و کار مشتریان، برندها و شهرت آنها را دگرگون کنند احترام قائل باشیم.

شعار این آژانس این است که : یک تیم، یک آرزو – هیچ چیز غیرممکن نیست.

Kevin Roberts مدیر اجرایی ساچی اند ساچی جهانی، یک کتاب به نام “حداکثر کارایی” نوشته و در آن توضیح می‌دهد که چطور یک کسب و کار و تجارت باید خودش را سازمان‌دهی کند تا بتواند با حداکثر پتانسیل در مدت طولانی کارایی خود را حفظ کند.

کوین رابرتز مدیر اجرایی کنونی آژانس ساچی اند ساچی

کوین رابرتز مدیر اجرایی کنونی آژانس ساچی اند ساچی

آژانس Saatchi&Saatchi تنها در پنج سال اخیر برنده ۴ هزار جایزه شده است . این آژانس در جشنواره شیرهای کن سال ۲۰۱۴ برنده مجموعاً ۳۲ شیر از جمله ۶ شیرطلایی، ۱۲ شیر نقره‌ای و ۱۴ برنز شده است.
این آژانس از ابتدا تا کنون با مشتریان بزرگی کار کرده است که از میان آنها می‌توان Lenovo، TOYOTA ،Lexus و بانک HSBC و … را نام برد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)