انتخاب وب‌سایت آژانس بادکوبه به عنوان برترین موبایل‌وب ایران

وب‌سایت آژانس بادکوبه برترین موبایل‌وب ایران

تنديس جشنواره موبايل ايران، در شاخه موبايل وب به آژانس تبليغاتى بادكوبه اهدا شد.

002
سرانجام بعد از ۴ ماه رقابت و داوری جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران و شرکت بیش از ۱۳۰۰ اپلیکیشن فارسی موبایل در سه پلتفرم اندروید، آی او اس و ویندوزفون و همینطور بخش موبایل وب، هیئت داوران برگزیدگان نهایی این جشنواره را انتخاب کردند. ملاک‌های داوری در این جشنواره کاربردپذیری، تجربه کاربری، خلاقیت، محتوا، برنامه نویسی و ایده تجاری بوده است.

بر این اساس و در بخش موبایل‌وب آژانس تبلیغاتی بادکوبه موفق به کسب عنوان برتر شد. وب‌سایت آژانس بادکوبه برای نمایش صحیح روی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و صفحه‎های نمایش معمولی و عریض طراحی شده است. در طراحی وب‌سایت بادکوبه برای سهولت دسترسی کاربر به محتوا، از ظاهری مدرن و زبان بصری Flat بهره گرفته شده است. همچنین در این سایت به مقوله محتوا اهمیت ویژه‌ای داده شده است. (لازم به توضیح است که نسخه انگلیسی وبسایت آژانس تبلیغاتی بادکوبه نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد.)

«پرهام باغستانی» یکی از داوران جشنواره موبایل ایران در ویدئو زیر به دلایل انتخاب وبسایت آژانس بادکوبه به عنوان برترین موبایل‌وب ایران اشاره می‌کند:

«میلاد احرام پوش» دبیر علمی جشنواره موبایل ایران نیز ضمن تشریح دلایل انتخاب سایت بادکوبه به عنوان برترین موبایل وب ایران، ابراز امیدواری می‌کند تا در آینده سایت‌های ایرانی بیشتری به سمت موبایل وب حرکت کنند:

اما کسب این موفقیت حاصل یک تلاش تیمی چند ماهه است. تیم‌های تخصصی در «آژانس تبلیغاتی بادکوبه» و «استودیو ترنج» در تمامی مراحل، از ایده‌پردازی و طراحی و توسعه تا تهیه و تولید محتوای این سایت نقش سازنده‌ای ایفا کرده‌اند. به همه این دوستان تبریک و خسته نباشید می‌گوییم. توضیحات «محسن رهگذر» مدیر واحد دیجیتال مارکتینگ آژانس بادکوبه حین دریافت تندیس:

004

[divider]

اعلام برندگان نهایی برندگان دومین جشنواره نرم افزار‌های موبایل ایران

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نظرات (اولین نفری باشید که نظر می دهد)